Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

fredag

Av tulipaner - 14 februari 2014 16:34

 

Önskar alla en fin alla hjärtans dag! och den får vara året om <3

 

Här slaskar det ,så jobbigt,men vi ska väl få lite kyla mot nästa vecka,och dessutom i slutet,så det riktigt hinner bli skridskobana! och isvägen är stängd,så var det med det.inge kul.

 

Men där emot så var träningen rolig i veckan,så hon jobbar på den sken dräktiga mopsen ,ojoj,hon vill så mycket!  

Blommor i gråa vardagen,är ett lyft.det så trist vi har inte sett solen på flera veckor känns det som bara grått.men dagarna rinner i väg ändå .

och tankar på allt möjligt fyller dagarna:)))

hoppas det samma hos er !  

En till blomma:)

sen måste jag faktiskt få säga att vår charlotte kalla är helt otrolig,som dom klankade på henne förra året hur slut flick stackarn var,det tror väl jag det ,efter allt dåligt dom skrivit om henne .jag säger bara som så ,jag torr på dig charlotte!!!!

 

och jag tror på er mina fina blogg vänner ,ha det så fint och som vanligt var rädd om er <3        och fånga dagen/kram

 
 
Spanaren

Spanaren

15 februari 2014 08:32

Så fint du har det hemma med allt rosa *ler*
En Hortensia eller hur? Vacker skål!
Fina tulpaner!
Ja att vara kändis är något som nog är jobbigare än många tror.
Hörde Drottningen hade sökt Kalla igår för att få gratulera. Ska vara en stark vilja för att orka gå vidare som Kalla gjorde. Tur att hon har en fin Piteå som hjälper henne :-)
Trevlig helg/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

17 februari 2014 12:17

tack,jo,då en hortensia är det.
hon är bra den tjejen gillar henne skarpt/kram

 
Ingen bild

lynx63

15 februari 2014 21:02

Så vackert du har det, mysigt kärleksfullt. Stor kram på dig.

tulipaner

17 februari 2014 12:16

tack/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards