Alla inlägg den 22 februari 2014

Av tulipaner - 22 februari 2014 19:33

 

vår blommor i allra högsta grad! och jag såg hur Kalla åkte 3milen idag,så besviken hon var:jag tyckte så synd om henne,hon har ju gjort så mycket under dom här veckorna.en form svaka,eller förkylning ,det sånt som man får räkna med,men hon var inte riktigt mottaglig ,nu tror jag.men hon åkte loppet ,och bara det är ju bra gjort,och glädje:ja ,det ska man ha när man idrottar.så där har hon en stor poäng:sen får vi inte glömma att det inga maskiner det här,det vanliga människor,som du och jag!  

Anemon:ja det går i blommornas tecken ,bloggen denna gång.tycker vi behöver det här uppe i alla fall ,där det så grått väder,så super trist.hoppas på en bättre sida av vädret,en efterlängtad sol.det skulle glädja många ,inte bara mig! så jag ber till väder gudarna om solsken i alla fall en dag,det väl inte mycket begärt!  

Hälsat på hos yngsta dottern en sväng,handlat ,promenerat,köpt en sån grej man säter under armarna som nästan ser ut som en bakvänd bh.för att man ska hålla sin hållning i schak.har haft den lite varje dag,men nog känns det alltid,man har ju så dålig hållning ,men nu ska det bli ändring på den här! blir inen kalla ,men kan bli lite sprinter med hundarna:) vi har tränat både måndag och onsdag:så vi ligger i hård träning:nu har tävlings människan vaknat ,tyvärr.kropen är inte så glad åt det,men vi gör så gott vi kan ,och försöker lite extra,allt vi åstads komer är bra,se jag det som.

nu hoppas jag ni har en bra helg,och att ni får se solen!och om fallet är så då kan ni väl skicka liiite av den hit upp.tack på förhand,var rädd om er /kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards