Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

Hej och fortsatt trevlig vecka!

Av tulipaner - 4 mars 2014 12:06

 

En som alltid gör nån extra tur när vi ute :)

ja,vi tränar på,och kroppen är inte van vid vissa övningar som den får utstå för,men tror att det inte fel det heller ,bara och stå ut ett tag ,så ger det sig,nu är ju inte rally lydnad nån snabb sport som det låter,utan lydnad på hunden är prio 1 ,man ska tyda skyltar som talar om för en hur man ska göra,och dår krävs att hunden följer mig på en sväng i 360 grader. så hjärnan får jobba och det blir lite si och så ibland,men för det mesta är det bra.

vi två stycken som ska vara med från vår grupp,det bruks hundsklubben som har tävlingen.  

skogen den skogen:så fin på nått tokigt sätt,ja det pinnar som sticker upp kan man tänka,men det träd på uppväxning ,och för mig lite fint faktiskt. vi har haft ett helt annat ljus nu på dagarna och så himmla mycket det gör.man blri så mycket gladare!  men några skoter spår har vi inte kunnat gå på något,det hade jag allt velat.  

ser ni den vill ,men molnen går framför.men den kommer så småning om.så fin och så efter längtad den är vår sol!


ikväll blir det hockey:ja ni läste rätt,har inte varit på hockey på 10år som nu.ojoj,det bådar inte gott det här:)


ha en bra fortsatt vecka,och hoppas ni har det bra/kram

 
 
primrose

primrose

4 mars 2014 13:24

Mårbacka pelargon är vackra ,-)
Tjusig kruka också.
Fint akvarium ,-)
Här är det lite sol idag.
Rallylydnad låter ju bra, namnet är lite missvisande, trodde först det var full fart över stock o sten som gällde ,-)))
Fint med snö har ni, här är det barmark, vilket är ovanligt, men i år gillar jag det ,-)
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

7 mars 2014 14:25

tack tack.
ja,det så missvisande,trodde oxå i början att rally lydnaden var en mycket fartig sport:) men så var det inte ,men hon jobbar så bra lilla fanci så det otroligt!

 
lynx63

lynx63

5 mars 2014 01:48

Hockey är super kul, jag kommer. Fina bilder, jaaaaaa solen vår lilla goa sol. Kan du puffa till den lite så jag också får en liten slatt..
Ha nu en super duper toppen vecka och spatsera runt med dina älsklingar. Själv spatserar jag runt med mina, kram kram kram kram kram

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

7 mars 2014 14:24

ja,vi spatserar på med fanan i topp!!/kram

 
Spanaren

Spanaren

8 mars 2014 07:58

Vad du myser och jag hör riktigt vad du knorrar av välbehag. Din sista bild ser nästan ut som bilden jag tog här om dagen. Blev så glad att få se solen ett tag så ...
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

10 mars 2014 17:24

ja,lite myser vi :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards