Alla inlägg den 7 mars 2014

Av tulipaner - 7 mars 2014 14:27

 

Bjuder på en azalea till er idag.vi har haft sol ,och det känns mycket bra ,kan jag tala om! veckan har varit lite rörig för min kropp i alla fall.måndag då var vi med lilla mopsen och tränade,tisdag då var det hockey,lille man går utbildning i en stad 40 minuter i från vår egen.så han har haft lite prov,så det hans ställe jag då tagit över för att dom inte ska behöva ha för lite folk. onsdag träning igen,jätte kul,damen är super duktig ,hon gör allt för att det ska bli rätt,otrolig liten mops ,som en del säger bruks mops:)   torsdag hockey igen,börjar känna mig sliten.ja ,och så var det ju prover i måndags,och jag visste att det för mycket,men men ,ibland får man bita ihop,så är det bara .

 

Här får ni lite sol,nu är den på väg bort ,men alla strimmor är värdefulla,känns det nu ,när vi inte har sett den på ett tag ,hoppas vi får ha den med oss några dagar i alla fall!

 

Nu blir det koppel för dom här damerna,dom är ju rädda sen förr pga:på flygning och attack i polen för många år sen.men:en dag här i veckan så är jag ute då och har gått min bit och så kommer det så klart två stora hundar ,och jag hinner bara se 2 streck som far,och jag efter den mindre har sprungit hem ,men inte den andra,oj,så tankarna han gå i mitt huvud.tillbaka till stället dom blev skrämd på ropar och ropar ,fanci är med mig ,hon bryr sig ju inte om utfall eller nått hon blänger bara tillbaka och rör inte en min.helt otrolig!   nåja hem igen och sätter fart på dom hemma varande,men så slår det mig ,ska ringa polisen om att jag har en bortsprungen hund:och vad säger dom :jo,att dom hittat en svart vit liten rädd hund på mitt oråde närmare bestämmt kvarteret brevid,vilken lycka. går dit ,och hon bara tittar på mig,och människan som håller i henne säger ,men är det din hund:ja vi bor ju bara i kvarteret brevid,hon måste ha tagit en anna väg i rädslan än den andra för hon var hemma säger jag.jaha ,jaja ,hem kolla igenom henne,hon var konstig hela kvällen,så hon var helt enkelt shockad,stackarn. så nu gäller koppel är så jäkla less dessa oansvariga hundägare,så hund körkort,lämlighets intyg name it,men det sak finnas sunt förnuft hos folk som äger hundar.sånt här ska inte behöva hända.men ser ju tendensen oxå när det små hundar,dom verkar inte förstå att deras hundar tar dom kanske som små byten eller leksaker m,m, så jag var alltt kokande vannsining i alla fall. sånt är hund livet ibland,inte bara trevligt!

 

önskar er en fin helg ,och att ni rädda om er /kram

Skapa flashcards