Alla inlägg den 15 mars 2014

Av tulipaner - 15 mars 2014 12:02

 

Titta vad som tittar fram i rabatterna mina tulpaner! och nu har dom lovat uppemot -10 det känns väl inge bra när det roliga har visat sig och man vet vad som ska koma?! nu fryser stackarna ju.vet inte hur man skulle rädda dom ,gissar att det förgäves vad man än hittar på.tyvärr  

Rosen jag satte lever ,och det kändes bra,för det alltid lika kul och se att det nya är på väg upp,man passar dom som barn flera rundor per dag bara för att titta på den där kvisten som inte ser ut som mer än ogräs är så himmla intressant.

 

vår rallylydnad nybörjare är slut och nu hoppar vi på nästa och det förstättning och det utan koppel ,jippi.så svårt och ha ett koppel hela tiden ,när man är van och ha dom lös.men det har vart nyttigt kan jag lova:)  

En tulpan till alla ,och mina tankar har i veckan farit iväg till folket i ukraina,det så hemskt det som händer,vi ser inte allt som händer,vi bara ser bilder på tv,tidningar osv.har en fb:vän som visat en del bilder och det fruktansvärt,vi har det bra här i sverige kan man lungt säga,trots vår klagan,jag är lycklig att jag bor i vårt avlånga land.

trevlig fortsättning på helgen mina fina vänner där ute<3

------------------------------------------------------------------------------------------------------

de rika har fler släktingar än de vet om.

                                                  
        svenskt ordspråk

Löss och lånade pengar ger ingen nattro

                                                  
          ryskt ordspråk

I skolan fick jag lära mig att pengar inteär allt och

att det viktigaste är att vara snäll.så fort mamma

fick veta det satte hon mig i en annan skola.

                                                  
            zsazsa Gabor

                                                  
    svenskt ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards