Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

Helg på antågande

Av tulipaner - 28 mars 2014 09:55

 

Detta är årets pelargon,tyckte den inte var så fin på bild,trevligare i verkligheten.

nu känns det att det är på gång,våren,vi har haft soliga fina dagar flera i sträck nu!man bara njuter.

bara rädd att det kommer ett bakslag med regn eller nått som förra året,vintern har varit nog så konstig.


man hör barnen,dom är så glada ,fågelsång,folk är ute helt plötsligt,det händer massor nu,som är så roligt!  

Nu har barnbarnet komit ,han ska vara här 1 månad,matte och husse har åkt till syd amerika,och denna fina herre har hält problem och muskel problem i ryggen,så vi ska på sjukgymnastik,där han får "trammpa vatten"tydligen ganska jobbigt för honom. och detta med fram tassen en åkomma som drabbar shelties ,så det tråkigt,men många raser har ju sina problem när dom blir äldre.men det fixar vi,det tråkiga är att det koppel promenader i en viss tid.och sen ska vi hem.igår fick han låna fancies taxi,ochden tyckte han var ok :)  mycket hund nu,och ja ,det ju ett intresse för mig .  blogg torka hos folk eller för fint väder ute?!


blir så glad när primorose berättar om mopsen och hur dom hade barnvagnen med sig,det äkta hund människa som gör sitt yttersta för hunden<3


var rädd om er ,gör det finaste av dagen,och var rädd om er<3

 
 
primrose

primrose

28 mars 2014 11:24

Tycker pelargonian är vacker,-)

Nu blir det inga bakslag, nu ÄR våren här! ,-)))
(peppar peppar)
Allt lever upp vilket är underbart.
Vilken resa ,-)dom gör, och tur har han som får bo hos er.
Tänk va bra att det finns bra sjukgymnastik för våra hundar!
Tack för dina kommentarer hos mig, jag känner mig faktiskt otråkig ,-))))
Fast jag kraschat igen, jag gör så ibland när minnen sätter igång mina känslor.
Ha det fint och mysig Helg! KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

31 mars 2014 17:26

tack tack tack tack.
man får krascha,men heslt inte för ofta ,du ska inte behöva det längre ,jag hoppas det på väg åt rätt håll!kram

 
lynx63

lynx63

29 mars 2014 23:17

Ja snart ser man ut som ett russin hahah, bloggtorka är ordet. Har en del saker som ska ordnas innan jag börjar min kurs i gymnastik för trasiga kroppsdelar.

Så för stunden är jag super tråkig, men jag saknar dig såååååååååå mycket. Kommer så fort jag kan, bara jag får lite fram och bak med allt. Har en fundering på om vi ska sticka till Kinesiska muren om en månad eller så? Du hänger väl med syrran? =)

Trevlig helg och pussa alla hundarna. KRAM

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

31 mars 2014 17:02

där har mina styv pappa,vart och han tyckte det var suuper,så när du fått dina kropps delar satt på rätt plats då sätter jag kimonon i resväskan och väntar på dig :)

 
TantGlad

TantGlad

30 mars 2014 15:35

Jättefin bild på pelargonian som är så vacker blomma.
Hundarna är söta åxo.
Nu är det söndag och helg snart slut.
Önskar dig en ny och fin vecka! kram

http://TantGlad.bloggo.nu

tulipaner

31 mars 2014 17:24

tacksnälla

 
Spanaren

Spanaren

31 mars 2014 09:29

Fancis taxi?
Primrose är en riktig djurvän också :-)
Vad heter den söta Shelties?
Tur att hjälp finns för att lindra!
Fin pelargon och fina bilder/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

31 mars 2014 17:10

fancis stroller ,hund vagnen:)
han heter cornelius ,men kallas oftast corre,han är så super snäll och det så jobbigt och se han små halta.
ja jag har förstått att hon är djur vän:)
ja,du är ju oxå det

 
Spanaren

Spanaren

31 mars 2014 18:13

Ja då är jag med på allt :-)
Pussa Corre från oss.
Inte kul att se ett djur som haltar ... förstår dig/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

4 april 2014 11:19

idag ska han på sjukgymnastik,han ska visst gå på vatten eller i vatten heter det:)/kram

 
Ingen bild

lynx63

3 april 2014 00:43

Hurra va bra.... go prick.. :-) kramis

tulipaner

4 april 2014 11:20

:))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards