Alla inlägg den 4 april 2014

Av tulipaner - 4 april 2014 11:28

Spanaren bara till dig/kram  

Är i orangerier funderingar,och min man säger inte så mycket,han säger att man måste gjuta när tjälen far.men vi skulle behöva ha nått där vi kan sitta långt ut på höst/vintern och till tidiga våren.så det lite kul och få tänka till och rita lite,och fundera.                  var på fortsättnings kursen på rally lydnaden,det var lite tungt efter febern,men var ju fri i 3 dagar,men man vill inte missa nått när man betalar och inte kan göra det en annan gång,och kul är det:)        vad det händer saker där ute snön minskar för varje dag,vi fick faktiskt hagel igår,bara lite men det april så är det.

 

Igår hade vi sånt fint solväder,idag är det klart och fint så jag klagar inte .  har varit in och läst lite bloggar :alla vardags bekymmer finns ,och där dom retts upp och man går nya vägar,vilket oxå en av mina bloggvänner gjort,det så kul med alla olika stadier i våra liv,det jobbigt ,men det stärker , sånt är livet,och man lär sig konstigt nog!  märkligt men ändå inte

Idag ska vi på sjukgymnastik med corre:han ska visst gå emot vatten så han måste lyfta på sina ben gör ryggmusklerna.ska bli spännande,har aldrig varit på sånt innan.så bara det ger honom hjälp är ju jätte bra!

 

Vad man än säger om våra datorer så är jag så glad att jag kan ha kontakt med dottern hon är i syd amerika igår i san paulo och tack vare datorn så har vi daglig kontakt.kan det bli bättre,man är orolig fast man har vuxna barn och så reser dom på såna lång resor jämt,jajja,nu låtter jag gaggig.

 

 

Nu önskar jag alal en trevlig helg ,och hoppas alla får njuta av fint väder ,och så är ni rädd om er/kram

Skapa flashcards