Alla inlägg den 8 april 2014

Av tulipaner - 8 april 2014 15:18

 

visst är väl solen vacker,den ger otroligt vackra bilder man njuter av! värme och glada människor,och hundar oxå,mina älskar och sola:)  sol inne sol i sinnet ,tror jag det finns nått ord språk,och det stämmer !  

Varje vår,då gör min man upp en brasa och grillar korv,det har blivit en tradition skulle jag nästa vilja säga.det lite kul:) man kan göra saker och hitta på och göra dom.sen vi tog bort grill platsen,så duger det här lika bra.

annars så tränar vi hund,och det tar på krafterna ,men är så himmla roligt,och lilla mopsen tycker det jätte kul!

sen så har jag satt om mina sticklingar,och dom lever! det finns ju en period som dom oxå ska ut på.så fort det går hörrni!

Och tulpanerna har komit upp,det som skogsfen skrev:när jag var lite orolig över den kyla som skulle koma för ett tag sen,att tulpaner fixar den,och jaaa,det gjorde dom.så jag tittar på dom varje dag:) det så spännande när man ser att det händer saker .naturen lever!!!!  

förkylningen den håller i sig i form av hosta som ligger j´kvar,och den kan man tydligen få dras med ett tag,så det hostas i kapp här mellan varven.nåja ,det går över men är väldigt irriterande.


vet ni tänker på dom som ska ta studenten av någon anledning,dom är i full färd med och välja klänning frisyr osv,så härligt,glädjens tid för dom!


Nu hoppas jag ni haft en fin vecka hitills ,och att den fortsätter så!/var rädd om er <3 

Ovido - Quiz & Flashcards