Direktlänk till inlägg 26 april 2014

Helg

Av tulipaner - 26 april 2014 16:07

Vad det rusar iväg nu!!

Nu bjuder jag på natur bilder,tycker det enormt fint när kvälls solen är så extremt vacker .

 

Nu har dottern landat från sin resa i syd amerika,så vi ska få höra allt om den vid middagen i dag.även den aldsta dottern komer med man och hund så klart:) så då är familjen samlad,vilket jag gillar !  

Jag komer på besök till er andra oxå,har verkligen inte prioriterat datorn,för vi har haft så fint väder,ja vissa dagar har det blåst,men ,med kläder på kroppen så går det oxå.i lä har det vart underbart,så jag njuter ,och mina ideer samlas i hjärnan om allt och inget .

Hoppas alla mår bra och har samma fina sol som vi. var rädd om er <3 kram

 
 
Ingen bild

lynx63

27 april 2014 15:54

Hej solen!
Järnvägar va det går undan med våren. Jag har fått tid i början av maj med sjukgymnastiken. Så attan va jag kommer att skutta sen. Hahaha stor solig Kraaaam finaste du. :-)

tulipaner

30 april 2014 16:12

vad bra,hoppas det går undan då:)))))

 
Spanaren

Spanaren

29 april 2014 09:53

Tack för fina naturbilder *njuter*
Blev deras vovve glad när de kom hem eller ...
Antar att ni alla hade trevligt värre vid middagen och till alla nya berättelser som resenärerna berättade *ler*
Var ute och njut *bra*
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

30 april 2014 16:11

tack,ja han vart jätte glad:)

 
primrose

primrose

30 april 2014 14:37

Härliga foton. mysigt med samlad familj och kul att höra om semesterresan ,-))
Ha en skön Valborgsmässoafton
KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

30 april 2014 16:10

Tack,och tack detsamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards