Direktlänk till inlägg 6 maj 2014

sol idag,men kyligt !

Av tulipaner - 6 maj 2014 16:39

 

Vi har haft kalt ,det minus grader på nätterna inte mycket ,men ändå,för dom som åker och jobbar tidigt,så är inte sommar däck kul.men på dagarna så är det allt plus grader.det har vart kallt ,och säger jag kallt då är det så!

 

sen rullar det på här med vad man ska ha för gardiner och vart ska man ha den blomman ute ,ja det finns en masa i tankarna nu.

 

har tänkt cykla ,premiär cykla ,men hittar inte nyckeln.och vi har funderat ,och inte velat bryta upp låset.och så ska jag vattna en blomma ,och vad kommer jag på då,jo,jag har ett litet skåp som ser ut som en måne som jag köpt på gotland en gång i tiden,och där har jag alltid haft min cykel nuckel så jag ska hitta den. otroligt så minnet kan ställa tilldet för en !  så i kväll då ska jag och flickorna ut på cykel tur,med handskar på händerna.  

Stressa inte ,försöker och ha det i tankarna själv,och var rädd om er /kram

 
 
primrose

primrose

7 maj 2014 10:19

Vackra blombilder.
Här sopades gruset bort snabbt i år. Skönt. Mina hundar tycker inte heller om dom vassa stenarna, speciellt inte den äldre.
Iskall Valborg o ösregn hade vi ,-)
Kul att ta fram cykeln igen, vilken tur du kom ihåg var nyckeln fanns ,-))))
Ja vantar behövs nog.
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

10 maj 2014 17:27

ja,det var skönt och hitta nyckeln!/kram

 
Corina

Corina

8 maj 2014 09:12

Börjar normaliseras för min del efter mammas bortgång. Men det tar tid helt klart. Har vidtagit en del åtgärder i mitt eget liv också och hoppas nå de mål jag har :) Men det kommer att få ta tid. Kram

http://corina.bloggplatsen.se

tulipaner

10 maj 2014 17:26

Beklagar verkligen

 
Spanaren

Spanaren

9 maj 2014 09:42

Du gör så fint omkring dig och jag är riktigt impad över vad du kan. Allt i lila + en hjärtformad skål + ett ljus dekorerad med text ... wow. Sedan så kommer en fin pelargonia. Jepp, kallt på nätterna men nu kommer nog regnet snart. Om jag vore du, så skulle jag lägga ut din fina dikt här i din blogg *ler* Dikten blev så fin i vår lokaltidning och andra bör få se dina visa ord/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

10 maj 2014 17:24

tack tack tack,så många vackra ord på rad! ska göra det!/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards