Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

sommar värme

Av tulipaner - 20 maj 2014 11:41

 

Spanaren dom här två har börjat blomma nu:)

jag går här och super kollar kan jag lova :)  

En kristitörne:jätte glad att Primorose fprtsätter sin blogg:jippi! det klickade för mig direkt där,via:spanarn så klart:)

 

här åker vi tidigare än tänkt,så det gäller och ha lite koll.på vad som ska med och inte .sen är det ju övning i nedre regionen av landet där min man befunnit sig .så jag får inte många knopp gjorda,men allt går ,och det inge akut brådska.

 

sen har vi haft super sommar väder igår,helt underbart,hundarna utslagna i skuggan,men man ska inte ropa hej än,det kommer !

 

ska vara lite kort idag,men vill att ni har det bra och mår bra osv/krmakram kram

 
 
Spanaren

Spanaren

20 maj 2014 12:20

Titta, titta så fina tulpaner + knoppar *tack*
Kul med att Primrose fortsätter att blogga. Förstår att det sa klick där direkt *ler* Ni träffas inte i utlandet eller ...
När bär det av?
Fina bilder/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

23 maj 2014 20:27

tack snälla du.vi åker på drygt en vecka nu.så tiden bara forsar iväg känns det som.
nä,tror hon skulle till england och vi åker ner till tyskland direkt på bil träff.

 
primrose

primrose

20 maj 2014 14:01

Vilken vacker bakgrund ,-)))
Ja, nu är det varmt igen så himla skönt!
Vackra blommor på dina foton.
Så ni åker snart nu, spännande!
Ha det kanonfint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

23 maj 2014 20:29

Tack snälla du!
jo,snart åker vi.
Ha det så bra i helgen och vi har haft fint väder här med,fast lite blåst,men det går an det med :)/kram

 
lynx63

lynx63

22 maj 2014 23:29

HEJ hej eh god dag i stugan =) Så ur söta baby tupplianer du har.
Min son sa så då han var 3 år.

*Hahah* Köp tupplianer mammi och dom skulle vara röda. =)
Hoppas du har det bra och inte sliter ut dig i värmen, ligg i hängmattan så kommer jag med en bra bok och is te om 10 min fniss...
Trevlig helg go prick.... KRAM

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

23 maj 2014 20:28

Vilken service :)
gullig son ,dom är go när dom är små finns så mycket kul dom säger .)

men du går det lika bra med en hammock? :)/kram

 
lynx63

lynx63

23 maj 2014 23:33

Titt ut klart att det gör, bara ligg och slappa.
Sen kommer jag med go saker.
Trevlig helg, kram.
=)

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

29 maj 2014 21:49

jag väntar ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards