Alla inlägg den 23 maj 2014

Av tulipaner - 23 maj 2014 20:32

 

Vet ni nu mår jag allt gott,sol och jag får vara ute för matte,jag går ju ingenstans ,så jag är duktig flicka,tur att jag är steriliserad,annars kanske jag skulle ta mig en och annan promenad.

 

blev ju förkyld här med feber och fick provsvar som var bra.men i brevet stog följande:om du får feber eller inte mår bra då hör du av dig.så då gjorde jag det,och fick en akut tid,åkte dit.och bra blod tryck120 genom 75 hjärtat bra,halsen bra öronen likaså,och så togs det en snabb sänka:där jag låg på över 160 och det högt,så nu äter jag en antibiotica kur där man inte ens får vara i solen,pga:risk för allergisk reaktion.nåja ,men det nått bredspektra,och jag har gått och dragit med min förkylning hela vintern,dumt av mig ,men jag har inte mått speciellt dåligt.och som han säger min läkare ,så har jag en lurig kropp,vilket tydligen inte är så vanligt.nåja allt väl febern borta.sol finns på nån dag igen.  

Mer tulpaner,det bara så roligt och titta på dom ,man vill att dom ska stå lääänge läänge ,men dom har sin tid som allt annat.

 

Måste sätta in en pelargon bild oxå:är ju som fötjust i dom.köpte en prinssesan Madeleine :men den har inte visat nån knopp än ,men det kommer väl när vi är borta.

 

Nu är planeringen i full gång med vad vi behöver och hur mycket hund mat osv,men det blir skönt och fara iväg,man längtar nästan på att åka iväg bara på nån vecka igen ,fast det borta bra hemma bäst!

 

hoppas ni har det bra och att ni har en fin helg !kram och var rädd om er <3

Skapa flashcards