Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

vart tog juni vägen,hos oss är den nästan borta?

Av tulipaner - 30 juli 2014 11:57

Nåja .augusti brukar oxå vara fint ,så inte för det.

 

Jag hoppas ni mår bra att alla njuter och att vi är på återseende till hösten!  

Jag såg detta lilla söta hus,och det var verkligen något särskilt med det,hoppas inte dom som bor där tycket jag var fräck,men det i alla fall i Holland.  

det här var jätte dumt,står med mopsen och kollar på boet och funderar,dom hade då gjort en stor stork där,så komer peter och säger ser du storken,lever den frågar jag,ja,ser du inte att den andas :)    så kandet gå  

En bild som ger kvällen sin skönhet,det var vatten tvärt bara ner där,men ack så fint ,kunde inte riktigt få till det ,men den här duger .

 

var rädd om er <3 och alla är världefulla!

 
 
primrose

primrose

3 augusti 2014 10:44

Härliga bilder, dom har så mysiga hus i Holland o England och alla vackra blommor.
Vi är nu hemma efter omk 700 mil.
Härligt att vara ute o resa men också skönt att komma hem ,-)
Har också sett ett sånt storkbo i Holland, trodde inte heller det var äkta först ,-)))
Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

22 augusti 2014 14:11

ja,dom är så mysiga,man skulle velat ta sig en titt in i dom.
visst är det skönt och komma hem,fast det trevligt och vara borta oxå :)
kram fina du!

 
lynx63

lynx63

3 augusti 2014 17:11

Precis va tog Juli vägen?? HEJ min lilla goa snutt-gurka, har saknat dig ska du veta. Här är allt som vanligt, lite knirr och knarr i vissa leder men inget nytt... =) Hoppas att du har njutit av denna varma sommar, för den kom tillslut hurra för det. Vi hörs mera sen, kram kram och åter en liten STOR kram =)

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

22 augusti 2014 14:12

hej du lilla tomat,för solen har väl tittat på dig,så du är lite röd rosig :))
ska hälsa på dig snart/kram

 
skogsfen

skogsfen

4 augusti 2014 21:10

Åååå så fina foton. Hade jag ett så fint hus skulle jag bara bli stolt om någon ville fota. Kändes så inbjudande. Hoppas allt är bra med dig i värmen säjer bara VILKEN HÄRLIG SOMMAR VI HAFT. Kramis från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

22 augusti 2014 14:08

Tack söta du! allt väl här kram

 
Spanaren

Spanaren

25 augusti 2014 07:17

Ops ... här jag skrivit för ett långt tag sedan men den kommentaren kom inte alls med. Säger det igen fina bilder/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

12 oktober 2014 12:41

tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards