Direktlänk till inlägg 23 september 2014

Hej på er!

Av tulipaner - 23 september 2014 16:30

Nu har hösten kommit,det gick allt fort ,från t-shirt väder till,jacka och minus grader på natten.det kallar jag snabba växlingar!

 

Annars har vi haft en helt ljuvlig höst här,har passat på och vara ute så mycket som möjligt,för vår mörka årstid kommer och vi hinner vara inne.  

Dahlian frös tyvärr i natt,tur att jag tog in några blommor i alla fall.synd ,men det kommer nya nästa höst. ska sätta in den i garaget så länge.  

Denna lilla mops fröken och jag går tävlings lydnad 1:1an,och hon är super duktig,det kul. och det ger så mycket att kunna göra saker med liten hund.vilket många lyfter på ögonbryma till.men vi visar vad vi kan och orkar med.  

På tal om nått helt annat,så är stenar vackra,var bara tvungen och fota denna,med sin mossa över sig .då klarar den vintern:)

 

Hoppas alal har det bra och jag hoppas på återseende ,och så är ni rädd om er !kram<3

 
 
Primrose

Primrose

23 september 2014 19:40

Sten med mossa, vackert ,-)
Vacker dahlia också!
Kul att mopsen är på G, kul för er båda.
Här har det varit svinkallt idag, igår kom första riktiga höstdagen med storm o spöregn.
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

12 oktober 2014 12:40

visst blir man överlumprad ,när det bara blir kallt så där .men det så varje år ,men man glömmer varje gång:)

 
Spanaren

Spanaren

24 september 2014 08:34

Vad jag har saknat dig :-) Välkommen tillbaka!
Fin Dahliabild!
Kul att det går så bra för du och Fanci.
Fin sommar och fin höst och nu får vi hoppas på en fin vinter också.
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

12 oktober 2014 12:39

ja,men det beställer vi nu på en gång,vintern ska bli fin,bestämmer vi.
så rörande det låter saknat mig,tack söta du

 
lynx63

lynx63

26 september 2014 18:51

Kaffe "java" med lite dopp, har bakat en citronpaj mums så gott....
Så kul att du är tillbaks nu, jag har åkt förbi med kvasten men inte har jag sett dig lilla vän. Är du en teskedsgumma kanske, nå nu vill jag bara önska dig en toppen fin helg.... KRAM fån mig till dig...

Ps Det är bra, visa vad ni kan. Jag hurrar glatt!!!! Ds

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

12 oktober 2014 12:38

vi är upptagna av det ena med det andra,tänk att man kan ha så mycket och göra,men numera är vi allt hemma:) välkommen

 
skogsfen

skogsfen

30 september 2014 09:23

Dahlior är fina men jag lyckas alltid förstöra dem på något vis, antigen förfryser jag dem eller så ligger de för varmt och bara skrumpnar. Få se nu när jag får mer tid om jag kan få till det.
Stenen åååå så fin stenar och vägar går jag igång på.
Liten hund kan precis lika mycket som en stor, så de så. ;)
Kramis.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

12 oktober 2014 12:37

visst är det trist när man står där och ser knopparna ruttna iväg.
ja,stenar är det nått speciellt med /kram

 
lynx63

lynx63

2 oktober 2014 19:07

Önskar dig en trevlig helg och en massa goa kramar + lite paj med java.
KRAM KRAM =)

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

12 oktober 2014 12:36

tack tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards