Direktlänk till inlägg 18 oktober 2014

lördag och sol!

Av tulipaner - 18 oktober 2014 13:20

 

Det här en liten ros som blommar och blommar även fast frosten varit i farten.tummelisa heter den.   fortfarande fint!  

önskar er en fin helg!        har spanaren problem med komentarer jag gjort på din blogg,men vill ju så säga att jag varit hos dig/kram

 
 
Spanaren

Spanaren

19 oktober 2014 17:33

?!?! ... nu är jag inte med angående kommentarer för jag svarar på allt det du skriver?!?! Nu i helgen har jag/vi inte varit hemma så ...
Hur mår kissen?
Fina bilder!
Nu har vi fått ca 15 cm snö och du/ni då?
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

25 oktober 2014 17:55

ok,då har det kommit :)
kissen mår bra,men haltar,och det får vi nog leva med,men hon har inte ont och det huvudsaken.
regn plask har vi/kram söta du

 
Spanaren

Spanaren

19 oktober 2014 18:39

Ord älskar ord den 12/10 finns kommentar med från dig. Har inte kollat vilka datum du skrev de andra. Dina ord är då godkända i alla fall/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

25 oktober 2014 17:54

ja,den såg jag

 
Primrose

Primrose

20 oktober 2014 10:17

En stark blomma den där tummelis ,-))
Kloka ord, det är bara att ta till sig ,-)
Känner mig lite stressad.
Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

25 oktober 2014 17:56

Inte stressa snälla vän,men jag vet ,det så fort gjort ,andas. stressa fri kram från mig

 
skogsfen

skogsfen

20 oktober 2014 11:48

Vilken fin ros, kul när de vill blomma så fint. Du verkar ha tummis med blommor alltid fina blommor hos dig.
Ha det fint och gosigt själv med.
Kramis

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

25 oktober 2014 17:57

tack snälla du,jag försöker :)
men nu har det frysit och så plus grader på det,så det blir intressant och se om den överlever det oxå :)/kram

 
TantGlad

TantGlad

21 oktober 2014 06:19

Hittat hit genom spanaren. Men jag har besökt din blogg för längesedan.
Härligt med sol.
Fina bilder.
Ha en underbar dag nu.
Kram.

http://tantglad.bloggo.nu

tulipaner

25 oktober 2014 18:01

Tack så mycket! och trevligt med besöket!

 
Spanaren

Spanaren

26 oktober 2014 08:40

Så bra att kissen mår bra förutom att den haltar. Tack för att du berättade *hjärta dig* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

7 november 2014 15:39

detsamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Skapa flashcards