Direktlänk till inlägg 25 oktober 2014

Mycket hundgöra

Av tulipaner - 25 oktober 2014 18:03

Hej på er allihopa!

Har jobbat på rätt mycket med mopsen,det så himmla kul,som det jobbigt för kroppen,men det värt och ta det jobbiga ,och hon har rätt mycket i sitt lilla huvud,som en del säger det en bruks mops. dom andra flickorna ser jag att dom blir äldre,och det gör så ont och se.men jag visste när jag skaffade hund för länge sedan att så är det.man har dom inte för evigt.   Dom här blommorna var dom sista jag plockade in från trädgården för en vecka sedan,vad det går fort nu igen,det som man var liten och åkte karusell det bara snurrar på.

 

Är oxå väldigt fundersam över att det finns så mycket droger numera,vi har 2 13åringar som hittats i ett cykel föråd för kanske en månad sen som tagit spies,hade inte ne man kommit och satt in sin cykel där ,då hade töserna inte funnits idag.det helt horribelt så unga och så dumma,men man vet ju bäst i den åldern oxå,och vi lever inte i åren där en annan var ung.men jag tycker det hemskt,och langarna borde det sättas enorma straff på,någonstans är det ju fel,ja jag vet det ett ämne som finns kring oss,och jag kan inte acceptera det faktiskt,vet av en del som jag har känt sen dom var barn som åkt dit ,nä man kanske skulle ta och angagera sig lite finns väl nån vuxen förening någonstans.föräldrar mot narkotika har jag hört talas om. nåja nog om det tråkiga.   fick en frågan om jag inte kunde virka en hjärte katt och vad är det då?:jo,i Lund på hjärt avdelningen så har dom såna här hjärte katter,och barnen älskar visst dom,man kan även göra syskon djur. jätte fint tyckte jag och började virka,det är så mycket och räkna varv och allt möjligt så det inte sant,som jag hållit på här,den är inte klar än ,men det får ta den tid det tar.och jag gör inte en till kan jag lova! men lovar jag nått så fullföljer jag det. dom som är duktiga vana virkare gör nog flera väldigt fort ,men men det dom det. mendet blir en katt   jag mår bra,hälsar hon,men hon går och haltar stackarn,men hon har inte ont! tack och lov för det! hon är sig lik och det skönt i alla fall,och hon lever. hon sitter och tittar ut på blås vädret inget väder för e katt och vara ute i ,och hon ska inte ut,hon är ju inne katt.

 

Med detta önskar vi er en fortsatt trevlig helg och på återseende!

Var rädd om er /kram

 
 
Primrose

Primrose

25 oktober 2014 19:44

Så skönt att veta att katten mår bra och sitter inne o myser ,-)
Lilla hjärtat!
Oj va du virkar, och till vilket ändamål, bra!
Jag kan inte virka alls.
Kul att mopsen tycker om att träna, och visst känns det när dom blir äldre, vår äldsta är nu 11 år!
Alla droger, fy det är så hemsk, där ser man vilken tur killarna hade, en tjej som kom i rätt tid.
Ja langarna borde sättas åt hårt!
Vackra blommor innan vintern slår till, idag har det varit riktigt grått ute, grått är vackert ,-)
men det var tunggrått ,-)
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

7 november 2014 15:38

jag har inte virkat nått,men har lärt mig ,det inte så svårt,men just denna katt fick man räkna massor,och det var rätt tufft erkänner jag. ja,kissen är inne och ska det vara hon är ju inne katt,men just soliga dagar tycker jag hon kan vara ute med hundarna ,och om hon då tar sig en liten stickare så ska väl det inte vara hela världen.hon är ju steriliserad så hon kissar ju inte mer än på pottan inne ,inga behov av markering ,men men ,nåja nu är det över tack och lov! ha det fint själv och kramar till dig!

 
Ingen bild

lynx63

25 oktober 2014 22:40

Bra att kissen är bättre, synd att unga är så lätta att påverka. Spec då det är trubbel på gång, dom hade ängla tur. Du har rätt man ska lägga sig i mera, bry sig om alla medmänniskor.... Gla-blommor :-) så vackert. Trevlig söndag, min go prick! Kramis

tulipaner

7 november 2014 15:40

ha det så bra i helgen/kram

 
Spanaren

Spanaren

26 oktober 2014 08:44

Fina blommor *impad*
Vad du virkar och bra gör du det också *ler*
Alltid fel personer som åker dit vid langning. Tur att de hittade töserna i tid.
Goa fina kisse och bra att du inte har ont. Törs den gå ut nu eller ...
Ha en bra dag/ kram

Ps Så kul att du och Fanci har kul *voff*

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

7 november 2014 15:39

Tack tack.men det var rätt tufft med all räkning!
nej,kissen går inte ut,hon är ju inne katt så det bara soliga dagar hon vart ute med hundarna,men det blir ändring till nästa sommar,vill aldrig vara med om nått sånt här igen,det var hemskt!
ha det gott/kram

 
skogsfen

skogsfen

27 oktober 2014 15:08

Det var mycket på en gång. Virka hjärtekatter så fint vis den när den är färdig. Knark får mig så "!¤&?)&¤ förbannad. Jag blir alldeles kall i hela kroppen när jag hör något om detta. Totalt människoförakt av de som säljer och helt förödande för de som använder.
Vilken stilig katt en väldigt fin katt och ett fint foto.
Kramis.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

7 november 2014 15:48

Tack snälla

 
Ingen bild

lynx63

31 oktober 2014 12:33

Hej hopp björnknopp! Vill önska dig och det dina en underbar helg..
Kramar i massor =)

tulipaner

7 november 2014 15:08

detsamma! hoppas allt är under kontroll :)

 
Spanaren

Spanaren

11 november 2014 06:55

Förstår att detta älskade djur kostade! Kramar om/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

20 december 2014 17:24

:) /kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards