Alla inlägg den 3 december 2014

Av tulipaner - 3 december 2014 12:38

Men har ju en kropp som inte mår så bra som ni vet,men då har jag och mopsen börjat en freestyle kurs.måste göra nått som är roligt,och vi kursar då varje vecka,och har oxå läxa.och jag är då en som vill att hunden lär sig ordentligt,så jag tränar lite varje dag.och så har jag ju mina gamlingar som oxå behöver stimulering. och det värsta av allt är att jag laddat ner en heter det runkeeper,och ni tror det inte ,men jag tävlar med rösten,snabbare tid ,vet ni,knäpp som man är .har köpt nya ice buggs i tennis sko modell har lättare och få en stadga i foten,och tävla med denna röst.och kompretions strumpor knäskkydd osv,innan man tar sig ut.så det tar ju oxå tid. ja,det så på det här bygget ,men vi jobbar på,och ni är inte bort glömda,det vet ni!  

Till och med fotandet har fått vara på is ,men tog med mig kameran en dag när vi var med hundarna så här får ni nån bild,och jag tittar till er ska ni se.var rädd om er ,jul stressa inte ,det blir jul ändå,en gammaml klycha,men den är så sann.  

Det här är en härlig plats ,man ser över på andra sidan stan.  

vår underbara sol som inte visat sig speciellt mycket,mendet lilla den tittat fram ,blir man så otroligt glad av .  kramar till er alla<3

Skapa flashcards