Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

Gott nytt år!

Av tulipaner - 1 januari 2015 11:51

Hoppas ni haft ett fint nyår,nu hoppas jag att detta år för mied sig ett bättre år än det förra.Jag ser positivt på framtiden,så jag hoppas att många gör det ,så mycket trevligare värld vi skulle leva i.  

Vi åt en middag på stan med äldsta pojken medans hans flickvän stannade hemma för att göra sig fin,dessa ungdommar :)  sen fick vi främmande och så goa kramar av gosssarna dom är 12 och 9år så då kan man kramas :)

kom bara på att friterade jordgubbar med glass är en hit,så gott så gottt,barfa ett tips:)  

Älskar amaryllisar,nu är det anda gänget på väg och blomma om,dom är så mäktiga,och dom här nya sorterna så spännande,så nu hoppas jag att dom överlever,vi ska ju göra iordning orangeriet i sommar,i och med att vi ska på yngsta dotterns bröllop till spanien i augusti.

så då far vi hela högen,ska bli kul så klart ,men det var bara och börja boka hotel och flyg,hyr bil,men det klart nu så det gick enkelt. så hinner vi i lugn och ro ordna med orangeriet. kommer och kännas konstigt och inte åka iväg med husbilen,föresten är den såld,i väntan på att köpa en annan med ett bättre hund bur plats.men det ordnar sig.  

så nu väntar jag på att vi ska ha normala minus grader här,så man kan höra knarret under skorna älskar det,den rena luften man andas in,nu får den allt koma!

 

ha det så fint nu,och det har vart blogg torka och så mycket annat som tar av ens tid.

 

var rädd om er <3/kram

 
 
Spanaren

Spanaren

1 januari 2015 17:29

Fina bilder som vanligt!
Läcker med kåtan som lyser och även läcker med happy new year!
Bröllop i Spanien i augusti *wow*
Sålt husbil för att hitta en bättre för hundarnas bur/burar *tumme upp*
Gott Nytt till dig min fina vän/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

12 januari 2015 12:52

Tack och kram till dig

 
skogsfen

skogsfen

2 januari 2015 11:46

Gott nytt år till dig från mig. Ja nu hoppas vi på ett riktigt fint år du verkar ha mycket på G åka på bröllop...till Spanien det blir kul.
Amaryllisar gillar jag med, brukar sätta ut dem på sommaren och då blommar de om. Ser lite konstigt ut med blommande amaryllisar mitt i sommaren men de är verkligen en storslagen blomma.
Kram på dig från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

12 januari 2015 12:53

visst är dom fina amaryllisarna,gillar dom verkligen.
ja,vi hoppas verkligen på ett fint år!/kram

 
Ingen bild

lynx63

2 januari 2015 15:16

God fortsättning på det nya året go du. Här är det som vanligt, + 4,8 och lite regn på natten. För en vk sedan var det - 19,6 och lite snö. Nu är det gröna mattor. Hihih funderade på att ta luftballongen till dig, ska du med på en tur? Kaffe korgen är packad, kram och ha det så bra.

tulipaner

12 januari 2015 12:51

kommer på studs ,det bara susa förbi,men klä dig ordentligt det -24 här!

 
Oslofru

Oslofru

2 januari 2015 18:41

Gott nytt år! :D

http://www.oslofru.com

tulipaner

12 januari 2015 12:54

Tack detsamma!

 
Ingen bild

lynx63

10 januari 2015 14:55

En liten kram och en kaffe tår, sänder jag till dig. KRAM =)

tulipaner

12 januari 2015 12:50

tackar och niger :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards