Direktlänk till inlägg 12 januari 2015

god fortsättning på det nya året!

Av tulipaner - 12 januari 2015 12:57

Här har det vart ett bra nyår,umgänge med barnen det trevligt!

hoppas ni oxå haft det bra!

 

håller på och lär mig virka fortfarande:) men det går lite lättare nu :)  

Vi har fått snö äntligen älskar snö,ingen vinter utan snö,så är det,och så när dom kör upp skoter spår man kan gå i med hundarna är helt perffekt!  

en till som visar sig,kul tycker jag ,blir glad av dom .en liten snitt blomma har jag gjort av den andra stängeln.  

Tyckte grannens klä vinda var lite läcker med snön på!  så jag stog i vardagsrumms fönstret och spanade,sen slog det mig,undra vad hon hade tänkt om hon såg mig:)

 

funderingar vilken hundjurs som ska gås,instruktören tycker 1:2an har ju gått 1:1 an ,så tja ,det bara kroppen som inte ritkigt hinner ner till lilla mopsen nog snabbt tycker jag själv,är perffektionist. nåja det löser sig.

 

jag hoppas nu att er nya vecka startat bra och att ni njuter av vad livet ger!

kram<3

 
 
Spanaren

Spanaren

12 januari 2015 14:34

Så fin Amaryllis *wow* Mina blommar också men det ser ut som de vanliga. Jag står ofta i fönstret och fotar och jag tror att den som skottade hos grannen såg mig i lördags. Använde blixt så ... men vad gör det *ler*
Kroppen går alltid först och det vet du ... fina och duktiga Fanci. Vad säger de andra hundarna när de inte får henka med? Ha en bra dag goa vän/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

25 januari 2015 14:13

va kuk med blixten,jag gör så oxå,och ibland tänker jag som så ,att dom må tro man är lite knäpp:)men det bjuder jag på.
dom tittar ju ,och är ingen hemma som kan ge dom ett tandben ,då brukar fanci få gå i bilen och så ger jag dom det,och då är dom nöjda,dom börjar bli lite gammla :( kram

 
Primrose

Primrose

12 januari 2015 14:53

Vilka härliga snöbilder ,-)))
Älskar själv snö och hundarna älskar det ,-)))
Jättefin blomma.
JA, mopsarna är ju lite långt ner ,-)))
Ha det fortsatt bra! Här har vi haft en skön Julhelg, träffat familjen ,-))
KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

25 januari 2015 14:11

det är fint med familjen

 
Ingen bild

lynx63

13 januari 2015 19:42

Hej hopp goa du! Här är det/var det snöööö =) också. I ca 1 ½ dag och det i massor. Det kom mellan 18,20 cm och lite minus grader, men sen började det att regna.

Nu är det snö is halt och + 3,7, nå lite snö finns för mig och vovvarna att busa i.

Men så fina foton du har tagit, jag klär mig ordentligt susar jag förbi dig med lite gott och sen fotar vi en massa tillsammans.

Ha en fin vk och var rädd om dig. Kram kram =)

tulipaner

25 januari 2015 14:10

tack tack,ja trevligt med besök!
och ha det så gott/kram

 
skogsfen

skogsfen

14 januari 2015 09:49

Oj vad mycket snö du ha,r här snöar det och tinar och snöar igen men inget blir liggande någon längre tid. Vill ha snö det blir lite ljusare här ute på landet då.
Underbar blomma som ett konstverk, precis som snön på tvättlinan.
Kramis.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

25 januari 2015 14:09

ja,snön gör mycket med sitt vita fina här uppe.
blomman är en amaryllis,hoppas den överlever till nästa år!
ha det gott/kram

 
Ingen bild

lynx63

18 januari 2015 16:15

mip wrooom här kommer jag på hala fötter, vill titta in och se hur du har det så här på söndags em. Själv gör jag inget spec, funderar på att se en film men vi får se. Ska äta lite mat som sonen lagade med långkok först, ha en fin kväll och var rädd om dig. KRAM =)

tulipaner

25 januari 2015 14:08

tack snälla,du oxå!kram

 
Ingen bild

lynx63

24 januari 2015 21:37

Myyysssssssssss trevlig helg KRAMAR från mig till dig. =)

tulipaner

25 januari 2015 13:58

tack,kram tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards