Direktlänk till inlägg 3 april 2015

Rubrik saknas

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv

uppfattning

om oss själva och vårt åldrande

ökar livslängden

med mer än sju år.

 

var positiv -lev längre!

 
 
Primrose

Primrose

3 april 2015 12:12

Ja jag läste det, positiv till mitt åldrande är jag ,-)))
Härlig bilder i ditt förra inlägg ,-)
Ha det jättefint KRAM KRAM Primrose
Glad Påsk!

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

6 maj 2015 11:01

tack snälla/kram

 
Ingen bild

lynx63

3 april 2015 23:15

Ååååå min lilla plutta, nu får du krya på dig och bli frisk. Sänder lite magi och hokus pokus genom luften "friskus kramus va räddus om digus"
Så glad över alla dina ord hos mig, jag bugar och tackar. Kram

tulipaner

6 maj 2015 11:01

tack tack tack/kram

 
Spanaren

Spanaren

7 april 2015 19:16

Fina och sanna ord fru Bråttom *ler*
Rubrik saknas ... inte så jäkla noga med det *skratt* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

6 maj 2015 11:00

hahaha såg det nu

 
Ingen bild

lynx63

8 april 2015 15:30

KRAM kram kram kram kram kram kram kram kram
STYRKA styrka styrka styrka styrka styrka styrka
KAFFE kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe
TÅRTA tårta tårta tårta tårta tårta tårta tårta

Det bjuder jag på, ha en fin vecka vännen min. KRAM =)

tulipaner

6 maj 2015 10:59

mmm,god tårta ser jag fram emot!

 
Skogsfen

Skogsfen

16 april 2015 13:30

Hej hoppas du är piggare nu. Vi åkte också på flunsan, har aldrig sett gubben såååå sjuk. Men nu kommer solen och då blir allt lättare. Min katt Ronja har flyttat till katthimlen och jag är så ledsen över det. Men jag vet att det var det rätta att göra.
Kram från skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

6 maj 2015 10:59

ja,det bra nu,men har nå virus som går som är kvar i kroppen,men det går helt klart framåt,tack för din tanke /kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Av tulipaner - 12 januari 2015 12:57

Här har det vart ett bra nyår,umgänge med barnen det trevligt! hoppas ni oxå haft det bra!   håller på och lär mig virka fortfarande:) men det går lite lättare nu :)   Vi har fått snö äntligen älskar snö,ingen vinter utan snö,så är det,och s...

Ovido - Quiz & Flashcards