Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Torsdag redan!

Av tulipaner - 7 mars 2013 15:15

 

Visst är det fint,men skenet bedrar,det blåser små spik,men så här är det fint:)

 

Har lyckats bända lös en lucka på en elektrisk apparat som är radio,cd:och så kan man sätta sin iphone där och lyssna på musik,och snabb som jag är i mina vändningar,så händer det inget när jag trycker på öppna lucka,.jaha ,då hjälper vi den lite då,knirr säger det och det öppnar sig lite så jag kan sätta i cd:n men sen får jag inte ut den,nävarför inte kan man ställa sig en fråga :jo,för att jag har varit där och bänt såklart.då frågar gubben,hur har du lyckats ,ja jag hjälpte den lite .så nu är den på lagning ,eller luck byte får se vad dom gör?  nåja det bara ett ting,inget farlig.  

vi satt ute en stund härom dan och till och med skrållan fick koma ut och vädra nosen lite,riktigt skönt ,det härligt när man kan börja sitta ute lite och solen värmer.  

Har tänt ett ljus för kamrater som har sorg <3 kramar till alla !

 

och var rädd om er!

 
 
Spanaren

Spanaren

8 mars 2013 08:17

Fina bilder!
Fin lykta och fint att du har tänt ett ljus för de som har sorg.

Jag brukar sätta in ett gravljus i min lykta som står på bron. Brukar tända lyktan till fredagar för att känna att det är helg.

Fasen vad det blåser och det känns allt i kroppen. Just nu är det ovansidan på händerna plus handlederna som värker på. Fast jag vet ju vad det är så ... :-)

Puss på dig fina kissen och puss till dina hundtjejer också och en stor kram til matte från jag och Sokko/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

11 mars 2013 18:37

super kram tillbaka!

 
Ingen bild

Älva fors / Lynx63

10 mars 2013 00:18

Chees cake, här är jag. Munnen är öppen som en fågelunge, pipipipi :) Så underbara foton alla på sitt egna vis, kalt vackert och mjukt. Ha en fin söndag min fina vän, stora kramar från oss.

tulipaner

11 mars 2013 18:38

nu du,svälj inte så fort nu så du börjar hosta söta du:)

 
primrose

primrose

10 mars 2013 20:24

Härliga bilder, underbar katt ,-))
Och vilken grind med fina hjärtan ,-))
Bänken var också fin i andra inlägget ,-)
Visst är det halt ut.
Jasså du bänder sönder dina grejer ,-))))
Ja ibland vill man hjälpa till. men som du skriver, det är bara saker!
Ha det fortsatt fint. KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

11 mars 2013 18:38

tack snälla /kram

 
skogsfen

skogsfen

11 mars 2013 08:41

Ha, ha...skrattar igenkännande dessa förbenade luckor. Jag har gjort samma sak, kan de inte tillverka luckor som fungerar längre *ler*.
Ett fint foto på din katt ser ut som om den smider planer på att smita längre ut.
Fint av dig att tänka på din vän.
Kram från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

11 mars 2013 18:37

ja.luckor är inge roligt,skönt att det finns fler som har samma tanke:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards