Alla inlägg den 20 januari 2013

Av tulipaner - 20 januari 2013 12:49

 

Månen var så fin här en kväll när vi var ute med flickorna(hundarna)   tycker det häftigt,vet inte riktigt varför ,men det vackert oxå!


Sen tänkte jag just på det här med blogg vännerSpanaren är ju min äldsta goaste finaste blogg vän,och jag hoppas hon vet att jag tycker det !  ibland så ska man in och komentera bilder och pang så var den tanken i rymden,genom henne så kom Lyn:oxå en jätte go människa . och sen Primorose:oxå en fin människa .Corina .en duktig fotograf,och som dom andra en go människa ,det var jag har .hinner inte alltid med Corinas inlägg ,skulle velat vara med frånb början men jag jobbar mig uppåt:)

 

sen finns det folk från hund sajten som är jätte gulliga,men jag tror man måste gå med där?! och folk har kanske nog med lösen ord ,jag vet inte ,men där finns hund människor som är goa ,kan jag lova.

 

 


jag tror ingen betvivlar på att vi har haft kalt:) men sen gick vi som sagt ner på plus och nu på behagliga -9 det ju rena blidan :)


jag hoppas alla haft en fin helg .här har den bara farit förbi,med hockey ,handlig ,hundpromenader m,m,


och till sist:var rädd om er <3



Ovido - Quiz & Flashcards