Alla inlägg den 5 april 2013

Av tulipaner - 5 april 2013 18:58

 

Här är vi på en liten stubbe knappt så vi rymms:)

Nu börjar det vara rätt skitigt runt i kring oss,så det blir tass bad ,men vad gör det,det ju övergående.

 

Har själv varit till läkarn Lynx lyssnade på dig! Hade lite vatten i örat,men känsliga stämband,där vör blir jag hes lätt och drar på mig virus infektioner som dom bakteriella.så det blev pulmikort och bricanyl.blodtrycket låg på 110/70 så det ska man ju inte klaga på .lungor ua hjärtat låter bra.men,ja detta men ,är du svullen i händerna ,tja ,kanske det säger jag ,hur mår dina leder egentligen,tja berättade då om dessa feber toppar osv,och det kan vara lederna som spökar,och att jag har lite sänkt immun försvar,hon var super bra tog god tid på sig ,och jag kännner mig nöjd.  

Och nu önskar vi er en trevlig helg!           och var rädd om er<3

Ovido - Quiz & Flashcards