Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Fredag

Av tulipaner - 23 november 2012 13:56

  God dag,från ett grått norr!

Detta är lite svårt och hitta alla knappar till bilder osv,men skam den som ger sig:)

 

Måste nog investera i ett par ordentliga gummistövlar ,känns det som.det verkar som att man ska

behöva vada i vatten några veckor till,vilket jag inte hoppas !


det positiva är i alla fall att vi ska åka och se en show som har anknytning till disco,på Pite havsbad i kväll.

och god mat.kan man allt behöva i denna grå zon.

 

Har ju mist vår hund för några veckor sen,tänk så tomt det är trots att man har 3 till,men alla har sin

plats att fylla ,så är det.Enkelt för en som inte har känt den känslan att säga :att men du har ju 3 till.

så är det när man skaffar djur,man får tyvärr säga farväl en vacker dag.men nu är hon hemma ,och det känns bra!

 

vem är du?

vem är jag?

kan man undra,men en sak är säker ,alla har nått fint i sig,om man ger det en chans att finna det fina<3

en tanke som for igenom hjärnan:)

 

Nu hoppas jag alla får en fin helg,och att ni är rädda om er <3

 
 
Lynx63

Lynx63

23 november 2012 19:14

Hej förstår precis vad du pratar om vi förlorade en kisse och en hund förra sommaren, man blöder i hjärtat. Vilken underbar blomma du har, hoppas att du och alla mys djuren får en underbar helg. Min stora son fyller 28 år idag, så vi har fikat hos Peter, Minna hans sambo och mitt underbara barnbarn Agaton. Sen har jag legat på golvet med min andra son (Jimmy som är 22 år ) och Agaton. Vi var lejon... :) :) Kram på er

http://lynx63.bloggplatsen.se

 
Primrose

Primrose

23 november 2012 19:42

Kikar in igen, jo Amsterdam gillar jag verkligen ,-)
Vi har varit där tre år i rad, vi tar bilen till England med hundar, då måste man åka runt!
Gillar kanalerna och alla mysiga husbåtar, härliga cyklar har dom också, och cykelbanor!
Vilken jättefin bakgrundsbild.
Att säga farväl till sin älskade hund oavsett hur många hundar man har är så himla svårt!
Varje hund är ju speciell.
Vi har ju två nu, den ena är 13 år.
Vi lät vår gamla mops somna in i Januari då var han nästan 14!
Sen har vi en liten hund på 9!
Förstår hur ledsamt det måste vara för dig nu.
KRAM på dig, Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Spanaren

Spanaren

24 november 2012 09:36

Men har du varit i närmare mig och på fest ... så kul :-)

Alla djur och alla barn är en själ och är älskade på sitt egna lilla sätt och tappar man dem så är det en stor sorg. Det tar tid för sorgen att läkas och tur då att minnen finns kvar.

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards