Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Rubrik saknas

Av tulipaner - 2 januari 2013 13:00

 

Klassisk bild från england.

vi var i england nästan 4 veckor 2011. vi åkte upp till York och tog oss ned därefter .

det så att jag har en englands tycka om i mig<3

 

vi gillar det alal här,vi åkte ju med äldsta dottern och hennes sambo,och vi har ju vart över på Crufts(hundutställning)  bara semester,julshopping.och det mesta har ju kretsat kring London. så nu tog vi tag i det och åkte på allt vi kunde :) och ingen kan ta det ifrån mig ,engelsmännen är otroligt trevliga!

 

där av lite blandade bilder om här och där .vi hade inte hundarna med här,det väldigt krångligt att ha hunden med sig i uk.och där med var dom hos goda vänner .

 

men jag har velat se vart prinssesan Dianas sista vila är ,och nu har jag sett det .har gått diana walk,sett slotten osv,men det ganska långt att ta sig dit bara med tunnelbana eller så.men nu har jag sett hennes brors gods,och hur fint hon har det .jag gillade henne ,hon var så vanlig mot alal andra ,är inte svag för kungligheter ,men hon var något speciellt.

 

nåja.sen har vi ju från 2010 och neråt på cd:så där fixar inte den här data människan att fixa ,ni skulle fått se obahama beach:för det var verkligen underbart,men en dag kanske jag kommer ihåg och be gubben hjälpa mig,et så mycket annat runt i kring .

 

ha en underbar dag,och var rädd om er /kram

 
 
Ingen bild

Primrose

2 januari 2013 17:49

Visst är England vackert.
Vi har varit där tre år i rad med hundarna ,-) Då måste vi åka genom Europa till Frankrike och ta oss över därifrån.
Min man är från norra England en bit från York, men det kanske jag redan skrivit. Vi bodde där först och älsta dottern är född i England.
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

tulipaner

4 januari 2013 15:02

åh vad härligt!!!
då har du en trevlig man:)

 
Ingen bild

Älva fors

3 januari 2013 15:48

Så otroliga bilder, man vill vara med. :) Hoppas att du/ni har det bra här var det regn igår och snö idag. Oj slipprigt värre, man går som bambi på hal is. Smurf kramar från oss alla.

tulipaner

4 januari 2013 15:03

nu har vi kallare äntligen,jag fick ta fram broddar,så arg jag var :)

 
Spanaren

Spanaren

4 januari 2013 10:08

Här var det massor av fina foton från England och jag njuter och njuter. Prinsessan Diana var fin för hon gick sin egna vägar liksom prinsessan Märta-Louise och så våran egen Viktoria är ju bara så naturligt fin/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

4 januari 2013 15:03

ja,våran egen viktoria är så gullig,har träffat henne för några år sen innan hon hade lilla estell.och hon var verkligen jätte mysig!

 
Spanaren

Spanaren

4 januari 2013 18:16

Men har du det också ;.)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

8 januari 2013 14:20

mmmmm kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards