Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av tulipaner - 15 augusti 2013 21:56

 

Här hinner en in och den andra ut:) Sonen kör bil så man knapt ser honom nu,förstår att han är glad ,det var man ju själv.och på tal om det så har jag förnyat mitt körkort ,tyckte jag gjorde det nyss! och så enkelt det var allt på samma plats ,kanon.  

Lite hjärn gympa några trappsteg på trappstolen och det var inga problem,man måste hitta på olika saker annars lessnar damen.vi har trist traskat i blöta gräset i kväll,med halv bad som följd,men det bara bra,för chinen löper och vill gärna att dom är fräscha i sina fanor.  

Och igår då hoppades det i pluret idag har det pissat uppifrån!!

men det behöver nog vår mark.imorgon ska det vara uppehåll och det är vi glada över.ska åka och lyssna på gosspel kören där yngsta dottern är med i ,imorgon kväll,det kul. har köpt ytterligare en klänning till dotterns bröllop,kunde inte låta bli,jag såg den i ett skyltfönster kvällen innan vi var till bekanta på en kopp kaffe ,och det sa bara ,den måste jag ha,så idag var vi och köpte den och den är bättre än den jag köpte i österrike.så nu känner jag mig nöjd.

Hoppas alla har en fin helg!var rädd om er <3

Ovido - Quiz & Flashcards