Alla inlägg den 13 maj 2013

Av tulipaner - 13 maj 2013 18:25

 

Ja vi har sol och vi har njutit ska ni veta!

Idag har jag varit till tand hygenisten och hon tyckte det såg bra ut,hon lasrade bara 2 tänder,så det är tack vare min eltandborste.det har blivit en markant skillnad där.och det jätte skönt.så nu är vi lasrade från människa till hundar:)  

Ja vi har oxå njutit ,vi är sol freaks ,matte får ta in oss,hon är rädd att det blri för mycket av det goda,skugga vet vi inte vad det är .och fanci hon springer bara efter matte.  

och man hinner inte mer än hämta kameran och ska fota då är fanci där,som ni ser ,hon är överallt och ingenstans den lilla damen .har bytt ställe till tandbenen åt dom,och hon är där varje dag och kollar om hon kan trycka upp skåpet ,men nej det går inte ,stackare:) sen ser jag henne buffandes under min jacka som jag har när jag går ut med hundarna ,hon känner nog godis lukten ,för hon var då så oskyldig när jag kom på henne .min ridgeback gjorde precis likadant,och hon har massor av den hundens fasoner.otroligt nog. och sjunga kan hon,oj om hon inte får följa med ut till trädgården,jösses man skulle tro att hon har gjort illa sig något så massor mycket,hon riktigt grinar. livet med en mops.hon behöver verkligen både huvud som motion.annars skulle hon bli odrägli,en bekant sa åt mig,en sån som stor hund skulle ingen velat ha:))) hon förgyller vardagen jag lovar. dom andra är äldre och klokare:)

ha det så gott och var rädd om er /kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards