Alla inlägg den 24 maj 2013

Av tulipaner - 24 maj 2013 13:47

 

Kvälls sol,vi har haft helt underbara kvällar,och då kan man bara inte gå in ,man njuter massor.

Har varit små orolig här,jag har tagit prover ,och dom tog oxå katt och hund(allergi test)pga.den febern jag dragitds med.Men det var inget ,det nda var något lågt blodvärde,och jag tog ju det med infektion i kroppen,så det ska tas om och snabb sänkan. så det känns bra att det kollas.   sol och fint även idag så skönt ,jag hoppas alla får njuta av den!  

Tänka att vatten och några stenar kan bli så fint ,det otroligt vad naturen bjuder på!  

Nu börjar ju blommorna få koma ut och dom börjar oxå leva,detta är en stam ros som är i min favorit färg,jag håller mig gärna till sån lila och blåa nyanser av någon anledning :) finns säkert en mening med det oxå.  

Tulapnerna har öppnat sig finns nångra som inte gjort det,och det bra då får man lite extra roligt,varje morgon är jag och tittar  om dom börjat öppna sig.  

En vante en påminnelse från is vägen i vinter,lite kul tycker jag .

Nu ska jag gå ut och kolla läget lite ,och jag önskar alla en fin helg ,och var rädd om er <3


Ovido - Quiz & Flashcards