Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

en bra början på den nya veckan!

Av tulipaner - 12 januari 2014 21:42

Hoppas alla haft en bra helg!

Vi har äntligen fått mer snö ,och igår då hade vi -19 med blåst.Då klädde jag på hundarna och ut,så länge dom rör på sig då fryser dom inte.och michelin jackan togs fram(dunjackan stor som ett hus,men man fryser inte) och vi gick vår runda,ingen frös och vi var så nöjda:)  

man får ju inte glömma och sätta bilen i motor värmarn,för då får man köra omkring i ett kylskåp,och det mindre kul.

Njuter av det vita fina,var så less regnet och blasket,och sen är vi ju inte van viddet heller så det inte så konstigt man längtar efter snön.

och barna här runt i kring for med sina pulkor i full fart,så kul och se!  

Ser ni hur det gnistrar,det låter som om jag är helt besatt,men vet ni inte långt ifrån:)    Hockeyn har ju gått lite så där här,men nu har det väl vänt,hoppas nu dom kan hålla formen med ny målvakt och allt.har i min lilla sekund lovat att koma dom gånger åldsta pojken jobbar,och kolla handikapp läktarn eller annat.inget jobbigt på nått sätt,men tycker jag kan göra det för honom.då är vi alla i familjen där,ja nä,bara vi som bor här hemma:))  

En riktigt fin vecka till er ,vi börjar vår rallylydnads kurs på onsdag ,och ser verkligen fram emot det!

Var rädd om er <3/kram

 
 
primrose

primrose

13 januari 2014 19:46

Kul med rallylydnaden som börjar , förstår jag ,-)
Härliga bilder, jo visst ska det vara snö, det är man ju van vid, fast jag tyckte ändå det regniga var mysigt ,-)))
Fina kläder hundarna har!
Med reflexer.
Ha det fint nu, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

17 januari 2014 11:14

du söt du,jag älskar snön.men vi är ju van vid det här/kram

 
Ingen bild

lynx63

14 januari 2014 00:14

Hej jag har postat mackan med svamp till dig, :-) fniss. Nu har vi lite mer snö och -10,4 ute. Så fina foton, ha en underbar vecka och tränings dag ned vov :-) kram kram

tulipaner

17 januari 2014 11:14

tack tack tack/kram kram kram

 
Lynx63

Lynx63

16 januari 2014 15:51

Tjohoooo jag har - 7,2 nu i skrivandets stund, lagom med snö. Vet du att jag har precis tagit ut en kycklingpaj ur ugnen kommer du? Sallad till, sen kaffe med jordgubbstårta. Allt bara för att vi är så söta eller hur? Kram och ha en fin kväll. :)

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

17 januari 2014 11:15

är på väg:)

 
Spanaren

Spanaren

17 januari 2014 12:18

Trodde jag hade kommenterat här men det var nog något annat inlägg med liknande bilder *skratt*
Snygg mobil och var hittade du den?
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

19 januari 2014 12:07

mobil,du rolig,har ingen mobil på sidan/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards