Alla inlägg den 10 maj 2014

Av tulipaner - 10 maj 2014 17:31

 

Vet ni sånt här kan man få på posten!javisst,bara så där ,en vanlig vardag.vem kan ha postat den tro? spanaren heter denna kvinna som är helt enastående med dessa ord blogg vänner ,ja allt rymms i hennes fina hjärta,det är jag super övertygad om ! Tusen tack igen ,blev faktiskt super glad.en otrolig överraskning!Tack!/kram  

I förgår då hade vi en helt underbar kväll så jag åkte iväg mot stan med hundarna.så dom njöt och jag med dom.tror klockan var runt 20.00 och vi är så på väg med våren nu,förrutom att det kallt ,men då blir nog juni bättre får man hoppas.

 

och så slog det mig,det inte ens en månad innan vi ska åka,vi åker tidigare i år till en merschedes träff(veteran) och så ska lilla mopsen opereras där nere i södra

sverige

  :hon har ett mjukt gomsegel som gör att hon får svårt och andas inget ovanligt hos mopsar,franska bulldogar ,till och med en och annan boxer har fått göra det .

varför inte här då:känner att ett större djursjukhus har mer patienter och där med mer vana.det inte alla som gör detta heller ,kollade med Öjebyn:det 1timma från där vi bor ,men då har vet gått i pension som kunde göra det,så ingen där gör det.och det en rastypisk sjukdom,så man får inte något på försäkringen:men så är det .har man köpt hund ,då ska man göra allt för att den ska må bra oxå.men jag är nervös ,jag erkänner,för en del mopsar klarar inte narkosen. men dom har gjort flera operationer med gott resultat,så det känns toppen!

 

Nu vill jag önska er en bra fortsättning på helgen :extra tankar till Corina och dom som har det jobbigt! vi går genom dom faserna till och från allihop!

 

Ingenting är gott eller ont i sig självt-det kommer

an på hur man uppfattar det.

                                                  
William.Shakespear

HUr mycket oftare blir man inte stucken av en ros

än bränd av en nässla!

                                                  
  selma lagerlöf  

Ovido - Quiz & Flashcards