Alla inlägg den 29 maj 2014

Av tulipaner - 29 maj 2014 21:52

 

Morsdag har passerat,med grattande barn,äldsta dottern hade gjort två chesscakes,så gott,hon vet att jag bara älskar dom,mumsigt var det.men och andra sidan så tycker jag att man kan fira mors dag varje dag om man känner för det,behöver inte vara just en speciell dag,för köpmännen gör sig allt sina hackor på den dan!   men jätte kul och ha hemma barnen med sina respektive så klart,det är jag så glad över.snart tar ju äldsta dotter med man över rodret här hemma:)  

Mina favorit tulpaner Latte heter dom,det något speciellt över dom,färg djupet tror jag,för det ingen stor tulpan direkt.

lite växt vård har det skett här och husbils koll,med att allt fungerar ,små grejer som att det finns vätska för ac:n tex,back kameran ska fungera ,smått och gott men så nödvändigt.

så nu åker vi på några dagar,det känns bra,skönt och koma iväg.det har ju blivit en vana .vi åker till tyskland på veteran bilsträff och så över till holland i en vecka och så över till tyskland på nästa träff ,sen så åker vi vidare till polen där vi inte varit ,för mopsen ska opereras i nedre delen av sverige ,för sin andning.vi har fått tid och jag har kollat upp ett djursjukhus som har bra rykte och har gjort bra operationer med bra resultat.nu är ju mopsar känsliga för narkosen,men jag vet att dom har full koll,fast det känns i magen.         så ni får hålla tummarna !

 

Nu önskar jag er en fin början på sommarn,en fin midsommar och en för övrigt fin tid framöver. rent vad det är så är jag in och skriver nått ,vem vet ,inget är omöjligt:)

 

var rädd om er och lev väl,ät mjukglass och njut av sommarn/kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards