Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

febern och blidan

Av tulipaner - 28 februari 2013 11:16

 

Dett a fenomen började förra året,feber en dag ont i lederna,till att vara feber frinästa .kunde åka dit på det igen efter 1 vecka.och så där höll det på ibland 2 gånger i veckan. sen blev det bättre och bättre.men prover togs från alla de delar i kroppen,ingaet där.så virus var min läkares förklaring på bekymmret.

hörde talas om andra som haft liknande saker.

 

Har då vart bättre nu ,men i måndags då var det dags och en dag i mellan då var vi där i gen.om nån vet av att nån reumatisk sjukdom eller nått kan börja så vore jag tacksam. maken säger:du så dålig i kroppen ,som man gör på karla vis,ta det lungt så blir det bra. inge kul och se solen där ute och ligga i sängen för feber.

 

Takdropp rena våren,varmt +14 i solen.men så fel. minus graderna kommer i helgen,och så halt det ska bli .

vågar inte tänka på alla som ska ut i trafiken.


Nu önskar jag er alla en fin dag/kram .och var rädd om er !

 
 
Spanaren

Spanaren

28 februari 2013 11:57

Inte kul med att ha feber i bland och inte. Reumatiskt är det helt klart men vad den sjukdomen heter har jag inte en aning om ... du får googla.

Undrbara foton i varje inlägg och tack för de njutbara stunderna.

Håll dig inne för här går det inte gå någonstans. Mjukt i skoterspår, halkigt,isigt, smutsigt och djupa moddspår efter våran väg.

Krya på dig/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

1 mars 2013 15:00

Tack snälla du,så gullig du är ,kom ihåg det!
kram och ska kolla det med reumatiskt!tack

 
Ingen bild

Älva fors / Lynx63

28 februari 2013 16:35

Å min lilla blomma inte ska du vara dålig, sänder ett fång med tulipaner och en skål med honungsmeloner. KRAM

tulipaner

1 mars 2013 14:59

gu vad goda meloner ,slurp

 
skogsfen

skogsfen

1 mars 2013 08:23

Det var inte roligt att bli sjuk och ingen vet vad det är. Har hört om detta men inte vad det är. Hoppas du kryar på dig och tills dess. *kryapådigkramar*/Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

1 mars 2013 14:58

skönt att man inte är ensam ,tack snälla du !kram

 
Corina

Corina

1 mars 2013 08:58

Varannandagsfeber å värk lät ju inget vidare alls.....kan nog inte komma på någon lösning heller tyvärr !
Idag är det vinter igen med minusgrader och snö hos mig. Inte ska vi ha vår redan i fenruari, det är ju klart som korvspad :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

tulipaner

1 mars 2013 14:58

jag håller med dig ,vår vill vi men vår vår vinter släpper vi inte .
spanaren har en del om reumatism,och det skulle inte förvåna mig.
må så gott/kram

 
primrose

primrose

3 mars 2013 14:06

Fina bilder, det där verkar inte alls roligt, vad är det för knepigt du har fått!
Hoppas det håller sig borta nu!
Ta hand om dig, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

4 mars 2013 15:55

ja,du ,hade samma förra vintern men mer feber ,så det bättre nu,.men men ,så är det ibland.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards