Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

En bra fortsättning på den nya veckan!

Av tulipaner - 25 mars 2013 15:56

I helgen då åkte vi ut till isvägen,det var så soligt och fint,men ack så kallt i luften! Tur att jag hade sett till och ha kläder på mig.Men hundarna dom njöt och var lyckliga,och det tror jag det ,frihet på is det väger tungt,och vatten sommar tid,skulle gärna ha båt,men vi kan inte göra allt hinner ju inte ,maken har bara en semester period,sen ska man ju hinna vara hemma oxå,och mitt intresse är blommor och trädgård.husbilen är ett kärt måste varje sommar ,vet inte vad jag skulle kunna byta ut den till,ingenting som jag ser det .Nu kommer nån isvägs bild igen.    

Säg är det inte härligt,det finns bänkar och sitta på oxå ,vi gick nämligen åt det hållet vi inte gjort än,så då har vi averkat den oxå.så roligt och se folk glada åkandes skridskor,eller skidor på andra sidan!

sen har vi haft åldsta dottern med sambo här i helgen ,vi har ätit sett hockey matchen,och spelat ett spel som jag inte kommer ihåg vad det hette,men man har kort och så säger man ett ord om kortet,och så lägger dom andra ut et kort som har med det ordet och göra ,så gissar man vilket kort den som la ut kortet la ut,och då poäng eftersom man lyckats ,riktigt kul,och så fick hjärn cellerna jobba oxå:)

 

Önskar alla en bra kväll,och var rädd om er <3

 
 
Ingen bild

Älva fors / Lynx63

25 mars 2013 16:58

Så superfina bilder, har fixat fram allt vi ska ha med oss. Spanaren kommer att vara där och möta oss. Stora starka kramar tills vi ses.

tulipaner

27 mars 2013 13:22

oj,vad vi ska åka ,jippi!

 
Spanaren

Spanaren

25 mars 2013 19:22

Det var inte spelet som vi spelade förra helgen? Det hette Ryktet går ... superkul :-)

Så fint ni har det och så fina de tre damerna springer *ler*
Fina tulpanerna igen :-)

Blåste på prommisen men skönt i läa sen på dagen/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

27 mars 2013 13:22

oj,måste fråga dotterns sambo när dom kommer hem från fjällen.

 
primrose

primrose

26 mars 2013 20:45

Fin vinterdag ,-) söta hundar ,-)
Vacker tulpanbild!
Verkar vara ett kul spel, om du kommer ihåg vid ett senare tillfälle vad det heter , skriv namnet ,-)
En här som behöver träna upp sitt minne.
Vi har husvagn, jag längtar så härligt att åka ut med!
Ha det jättefint!
KRAM från mig, Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

27 mars 2013 13:21

ja,vad skönt ,vi har oxå haft husvagn,det kul och åka ut!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards