Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

fredag

Av tulipaner - 2 augusti 2013 13:31

 

Helt suveränt med kyltäcke,mindre flås på promenaderna,jätte bra!  

vi har oxå en katt som kanske inte florerar här lika mycket som hundarna.  

röd är inte min färg på blommor,men den här är inte riktigt röd,kunde inte låta bli och köpa den när vi passerade stockholm.  

Fackel blomma rätt intressant inuti en ny bekantskap i perenn världen för mig.

 

trevlig helg till er<3

 

 

 
 
Älva fors / Lynx63

Älva fors / Lynx63

5 augusti 2013 01:46

Super hej på dig KUSIN :)) Så bra med kyltäcke ett sådant skulle Zingo ha, för det är så synd om honom då det är så varmt. Men jag har med mig flaskor med vatten, så jag svalkar av honom lite då och då.

Nu brukar han stanna och puffa på mig när han vill bli blöt :)). Jag har vart på loppis idag och hittat nya brandvarnare och lite verktyg. Det finns så mycket saker som andra har ledsnat på och som man själv skulle vilja ha. Men idag åkte vi motorcykel, så då blir det bara små saker.

Tog ut ett paket från Ellos här om dagen och blev så glad allt passade, vita gummistövlar 2- tuttkassar och en klänning.

Ha nu en fin vecka och krama lilla kissen från Gunnar och alla vov sänder lite slickepottisar till dina. Själv sänder jag en massa kramar till dig.

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

6 augusti 2013 12:07

Du är underbar tutt kassar tror du jag sitter och små skrattar :)
kul att du fyndat saker ! måste vara skönt med motorcykel i värmen en gång i tiden hade vi oxå det ,innan barnen./kram

 
Lynx63

Lynx63

6 augusti 2013 18:07

Ja det är skönt, men inte då man stannar och ska gå runt med alla kläderna på "SÅ VARMT SÅ" men sen njuter man igen.

Flinar till ja tuttkassar är bra att ha, även om mina haft en tendens att krypa in i ryggen för att sen. Nääääää nu vet jag var dom har tatt vägen, det är dom som numera sitter på sidan om höfterna dom föll ner ajaj.

Å jag som trodde att dom bara försvann?? En gammal kompis sa till mig för flera år sedan. Va glad att dina försvinner, mina vilar på magen nu mera. Hahahah, ja vi damer bör kanske ha fåfäng varning på oss.

Men det tycker jag då rakt inte, vi är ju så snygga att man flämtar då man tittar sig i spegel. Eller flämtar man för något annat? :))

KRAM på dig
Ps Nu ska jag äta blåbärspaj men det är klart att jag sänder lite till dig med, lilla kusin. Ds

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

9 augusti 2013 14:15

haha du,det klart vi lite fåfänga:)
och med åldern så far dom lite hit och dit,mendet skiter vi i ,vi bjuder på det eller hu;)
tack för pajen,måste nog göra lite paj här med.

 
Spanaren

Spanaren

12 augusti 2013 13:27

Snabbtittat in hos dig. Så fina bilder som vanligt men dessa var nog allt lite extra fina /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

13 augusti 2013 18:28

Tack snälla du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards