Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av tulipaner - 1 oktober 2013 17:07

 

Spanaren här kommer frön flygandes till dig,och dom som vill ha .

vi har haft våran första frost natt ,och dahliorna blev väldigt ledsna:(

Men vi har ju ljungen att sätta ut ,så vi behöver ju inte vara utan blommor om nu ljung räknas till det vilket jag inte tror.

Kan inte fata har så mycket och göra hela tiden,och det allt möjligt från hund träning till blomm flyttning till gardin bytning ,för det blev inge bra,kanske ni känner igen det .hälsa på grannen ,prata i telefon med mina vänner i nedre änden av landet ,prata med mina utländska vänner via FB ja ,listan är bra lång.  

Äntligen kom den här smarta väskan ,man sätter den runt bil sättet fäster med hakar,och inuti finns hakar för att sätta fast hundarna i ,och så kan man dra för ett nät,men det behövs inte dom är inte hoppiga va sig.har väntat i ca.6veckor,men den är från kina,har inte lyckats hitta nått på nättet i sverige.så då kan dom åka i cupen och i veteranaren.helt perffekt,för min bil har ju skuff med nät,så då sitter dom säkert dom små liven,fanci har ju sin del från hennes vagn som oxå är en bil "korg" som är godkänd för bil så då är saken biff!  

Min underbara morgon vänvi läser tidningen tillsammans och luktar på blommor <3  

Besiktat pojkens bil allt är bra med den så nu ska dom svenska plåtarna koma ,som det strulat,men nu är det glömt .och han är glad,och det föstår jag ,så vi var en kväll han och jag och kollade stan,har ju legat helgen i förkylnings feber och sån skräll hosta som låter som gammal skrivmaskins tangenter.  

Lynx:komer på fika med den här när den börjar bli kör klar ett nytt projekt :) plockar med spanarn oxå om hon är snäll;) klart hon är men då får hon oxå följa på andra äventyr ,man vet ju aldrig vart vi hamnar:)

Ovido - Quiz & Flashcards