Alla inlägg den 25 mars 2014

Av tulipaner - 25 mars 2014 16:11

 

Jag kunde inte låta bli och köpa penser ,dom tål ju nån minus grad,och jag har tagit in dom över natten.då känns det som vår ,när man kan börja ha dom.det som en start på våren nästan.

vi har haft riktigt fina dagar här ,det vår,frågan är om det verkligen är det,törs man tro på det?!

jag hoppas det för nu är april i antågande.

 

vi har hoppat på vår förstsättnings kurs i rally lydnad ,så det fullt upp ,men sen kommer ju värmen ,och då ska inte mopsen göra så mycket,dom är ju små platt nosar .så vi får träna på lite på gårn sen,vi har i alla fall gått den .

och sen till hösten då får vi går vidare :)       hon behöver verkligen göra nått vettigt mer än ut och promenera och lösa små sök grejer.  

En ljus blå himmel,så vackert och bekymmers löst det känns ,MEN:så får jag höra om en pojk som går i 9:an som tydligen kastat sig framför tåget,det pratas om när mobning ,och nått om hans skolval till gymnasiet.men det har tydligen varit väldigt mycket nätmobbning .och jag blir bestört över sånt här.en del dom rycker på axlarna,och tycker som så att vad kan man göra. och sen är det bra med det. vet inte :men jag reagerar verkligen över det,så här ska det bara inte vara .något måste ju ske,föräldrar måste kontaktas via skolorna,det ju inte första gången sånt här händer. vuxna måste markera över detta,det måste ju ta stopp nån gång,man kan ju inte tilllåta sina ungar och sitta på nätet och spy galla över folk så dom börjar må så dåligt så det blir såna här saker . 

 

  

Hoppas alla får njuta av vår vädret ! och slipper förkylningen som tydligen är som vanligt lång varig.

var rädd om er <3

Ovido - Quiz & Flashcards