Direktlänk till inlägg 8 december 2012

I går kväll

Av tulipaner - 8 december 2012 12:31

 

Då ringde telefonen på eftermiddan.och det en kmpis som undrar om jag vill koma till kyrkan och se deras jul spel av barnen:gissa om jag vill.  så då åker jag senare not kvällen.och får vara med om dom ljuvligaste flick sångerna på länge,samt pojkarna oxå. detta är då en bild på dom vise männen.ja ,jag blevså otroligt glad,att dom tänkte på mig ,som bara har stora barn<3

så det här lever jag på ett tag nu,ny tankad energi,underbart!

 

jag hoppas ni där ute mina vänner oxå har det bra,och att jag tänker på er i positiva bemärkelser ,ska ni veta<3

 

till sist

vid en middag beror det inte så mycket på vad som

står på bordet,utan vilka som sitter på stolarna

                                                  
                   William S Gillbert

 
 
Spanaren

Spanaren

8 december 2012 14:53

Fin bild av gulliga barn ... tack!
Visst värmer det när man blir ihågkommen med att få följa med på vissa saker? Jag med har en sådan kompis och varje gång hon ringer så blir mitt hjärta så varmt. Håller med i klokordet/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

10 december 2012 11:20

visst är det härligt

 
Primrose

Primrose

8 december 2012 22:00

Precis, Gillbert har SÅ rätt! ,-)
Griffoner är underbara hundar, lite skälliga då dom är små vakthundar, men himla roliga, och dom hänger glatt med på allt, råttfångare användes dom som tidigare i stall, och för att varna om någon kom.
Så kul att du fick komma med och se ett julspel, himla mysigt ,-)
Har själv tre stora barn som har flyttat till eget ,-)
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

tulipaner

10 december 2012 11:21

vi har 2 som är ur boet och 2 hemma.
men den äldsta sonen är 21år.men här är jätte svårt med bostäder,fast man stått i kö.

ja,det var trevligt med julspel

 
Älva fors

Älva fors

9 december 2012 17:59

HEJ
Så fint att få vara med på något så fint :) bilden gör en så glad.
Ha en fin 2:a advent, min vän. Kram

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

10 december 2012 11:20

Hoppas du oxå har haft det bra/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards