Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Helg

Av tulipaner - 10 december 2012 11:24

 

Hej mina fina vänner som tittar in här!

jag var på julmarknad i lördags,och hittade denna jul dam!

 

men problemet är att jag skulle ha gått tidigare,träffade på en massa bekanta,ja precis bekanta...men vart har du varit ? men så kul och se dig,så där höll det på en timma,så jag han inte titta runt ,tyvärr.  


Men där kom en tanke på en gång:jaha ,men vart var ni och inte har nån slagit en pling och kollat vart man tagit vägen.

och jag har verkligen haft min vän från nedredelen av sverige som jag haft massor med kontakt ,under min stress perion+ en anna hund vän oxå nerifrån.och här har det funnits äkta omtanke.så det finns nog en mening med att jag inte själv heller sökt den ytliga bekants skapen.

 

igår var vi hos den äldsta dottern och hennes sambo,och dit kom oxå den yngre dottern med hennes pojkvän,och vi har skrattat så skratt musklerna är onda:)

och ny bakta lusse bullar fick vi,ja det var kul.

 

ha en bra början på veckan ,och vad fort det går hörrni!

 

var rädd om er <3

 

 
 
Primrose

Primrose

10 december 2012 11:45

Vilken vacker Juldam ,-) Ser ut att vara mycket jobb med henne, vackert arbete!
Ja bekanta, dom dyker upp ibland, det blir samma här, vad har du varit...... har själv varit utbränd i många år! Så det har tagit kraft och energi att komma tillbaka så långt som jag är nu. Annat är det med nära vänner, dom få jag har, dom räcker ,-)))
Bekanta får vara.
Du får gå en annan dag så du hinner titta runt, visst går det fort.
JULAFTON om två veckor, HJÄLP! redan!
Så himla kul att ni riktigt fick garva. Det är så himla roligt, rena medicinen ,-))
Ha det fint. KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

tulipaner

11 december 2012 12:32

oj,har du oxå vart utbränd,det inge vidare du:(

ja,man behöver verkligen skratta:)

får välja en annan julmarknad;)

 
Spanaren

Spanaren

10 december 2012 14:09

Men så fin juldam ... väcker mitt ha-begär så klart!
Sanna och äkta vänner är alltid bäst ... sanna mina ord :-)
Skratt och nybkade bullar och få vara med familjen ... det är lycka det/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

11 december 2012 12:34

ja,visst är det,men man blir så där fundersam,det väl för att man i princip flygit förbi allt,innan. /kram du rät långvarige nät vän,och nästan granne:)

 
Älva fors

Älva fors

10 december 2012 17:42

Å denna juldam/Ängel är super fin, ja ibland är det dom vännerna som bor en bit bort som bryr sig mest. Min helg har vart lugn och lagom virrig :) Var hos mitt barnbarn idag och lekte. Han säger ofta att jag är lite prillig i huvudet. Speciellt då jag idag frågade om han ville ha bruna snöbollar och pasta? Han tittade lite undrande på mig och sen lade han huvudet på sned "men farmor du är allt bra prillig, det heter köttbullar jö" Oj så tokigt det kan bli :) Glada kramar från oss alla.

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

11 december 2012 12:31

underbart ,vilken härlig farmor han har

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards