Direktlänk till inlägg 21 december 2012

förkylt och kalt.

Av tulipaner - 21 december 2012 15:16

God eftermiddag från ett  

God eftermiddag!

från ett kalt norr.Och förkylt sådant oxå,tycker var och varannan är sjuk.

 

Nu väntar jag på att skotrarna ska köra upp spår ,så man kan gå på dom,det perffekt med hundarna.

 

vi var och lyssnade på dottern igår,hon sjöng på ett fik här i stan.sen tror jag hon skulle sjunga på trettondan på kulturens hus.så vi måste inhandla biljetter ,det nått annat uppträdande där oxå,har inte kollat upp det.men men

 

jag hoppas ni inte stressar där ute i hemmen ,det så lätt och börja med allt och inget.

 

Allt som är värt

att värdesätta i den

här världen finns

i hjärtat,inte

huvudet

 
 
Ingen bild

Älva fors

22 december 2012 18:38

Nä inget stress här, nå ja lite men inte så att man blir knasig. :) tror jag?? Du får väl säga till om jag börjar skriva underliga saker eller pratar om sommar sol och att jag ska åka och bada fniss. JA då är det illa. KRAMAR i massor....

tulipaner

22 december 2012 20:31

du,var så säker att jag skriker till,om du börjar sola nu:)
du är så gullig/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards