Alla inlägg den 10 maj 2013

Av tulipaner - 10 maj 2013 11:27

 

Årets pelargon.ska vara röd och som har rosa inslag jag tycker den är rätt rosa hela den,men det kanske kommer med mer blommor.

det har regnat i 2 dagar nu,och det räcker ,en dag ok,men inte mer hundarna blir skitiga ,man vill kunna sitta ute i fin väder:) och glo på sina lökar som inte flyttit bort och vad som är på väg upp,och ha sitt häfte mid sig och notera vad som ska koma upp,och som har gjort det.oj vad man kan göra det besvärligt för sig,men jag handlar alltid med mig perenner när jag är utomlands,en del dör endel klarar sig ,och det jätte spännande ,tex:den tyska rosen lever ,jippi! ja det min vår värld.  

Och tand ben är så gott så gott,hon blir helt till sig ,hon vet att är klockan 21,00 och ingettandben har hon fått,då sätter hon igång och gnyr,och den gnyende sången ökar eftersom kan jag lova.samma med hennes mat tider,hon är en smart liten dam. nu ligger hon så snabbt på komando så jag skulle ge henne en 10:a på en lydnads tävling:)  

Trevlig helg till er alla ,och var rädd om er<3

Ovido - Quiz & Flashcards