Direktlänk till inlägg 1 december 2012

Lördag

Av tulipaner - 1 december 2012 19:28

  Idag får vi snö.som många skrivit eller många ,men en del här uppifrån.

 

och så har Min yngsta dotter och hennes kille varit här och  vi har hälsat på mamma igen,och det är så kul för hon blir faktiskt lite glad i ögat när hon kommer .

sen har vi fikat och surrat ,alltid lika trevligt.och flickorna har lekt med hennes hund.och nu är dom och äter 3 syskon,den yngsta han vill inte ,han är med sina kompisar,men det hör till åldern.

skönt att dom är så pass mån om varandra <3

 

själv är jag ju enda barnet så,jag vet inte vad det innebär att ha syskon.

 

det väl både gott och ont där oxå.en del har jätte bra kontakt,en del mindre,och en del inte alls .så man vet inte vad som är bäst.

 

på bilden våran katt som alltid gör mig sällskap på morgonen,skulle nog tro att nått är väldigt baklänges om hon inte satt där och tittade ut.

 

var rädd om er där ute!

 
 
Primrose

Primrose

1 december 2012 20:31

Härligt med syskon som är måna om varann ,-)
Det är våra barn också!
Jag är också ensambarn, har alltid önskat mig syskon ,-)
Det är värdefullt även när man blir äldre!
Katten är så fin där hon sitter.
Snö och vackert är det ute ,-)
Ha en skön första Advent, känns som jag skriver det hur många gånger som helst ,-))))) Började ju redan skriva det förra helge!
KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

tulipaner

2 december 2012 21:55

go kväll!
visst är det trist och vara ensam barn,har många gånger önskat mig ett syskon.

vi har -11 för tillfället och mer snö oxå.jätte skönt!
ja,det snart 2 a advent så vi kan nog fortsätta önska varandra trevlig advent;)

 
Spanaren

Spanaren

2 december 2012 10:02

Så vacker kissen är ... har glömt vad den heter :-)
Trivs din mamma lika bra på sitt boende än?

Jag har halvsyskon i 2 olika giften på min pappas sida. Har ingen kontakt med vare sig dom eller min pappa osv.

Så jag har också växt upp som ensambarn. Min mamma dog 2001. Så jag har ingen kontakt med den lilla släkt jag har. Min styvpappa med sambo träffar vi då och då/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

3 december 2012 20:09

skrållan heter hon :)

ja,då mamma har det bra,hon själv vet ju inte ,men jag ser det,och det jätte skönt!

 
Älva fors

Älva fors

3 december 2012 18:48

Vilken fin kisse på bilden, ville bara meddela dig att Gunnar är tillbaka hem igen HURRA. Den filuren var borta i 3 dygn och -10 till -12 grader ute, man kan får gråa hår för mindere....
Jag har en 2 år äldre broder, men han va en busunge när han var ung så jag känner mig som en stora syrra till honom.
Vi har nu -20 grader och massor med snö, det är underbart vakert.

Stora kramar från alla oss.

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

3 december 2012 20:10

vi har bara -16:)
ja,va skönt att Gunnar är hemma,då kan du vara lugn,det inge kul när dom far iväg och ränner!

stora syster är väl inte fel det heller:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Presentation


Hjärtligt välkommen till mig!
Copyright på mina bilder!
Don't touch my site

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

foton

Foton

vänner


Ovido - Quiz & Flashcards