Direktlänk till inlägg 6 december 2012

Här är dom,min 3 vänner!

Av tulipaner - 6 december 2012 12:15

 

Ser ni kylan stiga,det rätt häftigt.

 

vi har kalt och jag njuter,ja,jag är knäpp,jag vet.men inge slask,och det räcker med det för min del!

 

jag hoppas att ni har det bra och slipper snö storm,och slask!

 

 

 
 
Spanaren

Spanaren

6 december 2012 12:33

Så goa dom är dina små ... krama om dem från oss.
Ja jag med trivs och vill dessutom ha mera snö ... du då?
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

6 december 2012 18:10

ja,jag längtar till skotrarna kan göra spår,så vi tar oss till isen.
tack och lov är det inte halt,och det så skönt.

 
Älva fors

Älva fors

6 december 2012 12:48

Å jag älskar kylan, här hos mig brukar det ofta vara så fuktigt och som gammalt krupp barn får jag problem. Fniss jag var 35 år när jag tillsammans med mina barn låg inne på sjukhuset för pojkarna hade fått krupp och vi hade slut på medicinen. Så det var bara att åka in. Vad tror du händer?? Jo gamla människan får krupp, STOR SKRATT! Perosnalen blev så glada och skrattade så dom fick ont i magen. Läkaren ville att jag skulle hosta i en bandspelare för att se om några av kandidaterna skulle kunna gissa hur gammal jag va....
OJOJ man ska då alltid ställa till det, pojkarna brukar ta upp händelsen ibland :)

KRAM
Underbara små hund kompisar du har, man blir glad då man ser dom...

http://lynx63.bloggplatsen.se

tulipaner

6 december 2012 18:09

nä,men du lyckas då:krupp :9 ja ,men varför inte?
du är bara härlig du:)

 
Primrose

Primrose

6 december 2012 14:16

Vacker vinterbild, tre härliga hundar! ,-)))
Hur är den andra rasen?!
Mopsen som ras är ju helt underbar, fast vi har andra raser, korthårig collie och griffon nu, så blir mopsen en favorit, dom är speciella ,-)
Härligt med snö, jag älskar vinter!
Igår var det storm här, snön yrde, hundarna njöt och jag med. Synd om dom i trafiken bara, annars är det härligt.
Ha det fint. KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

tulipaner

6 december 2012 18:09

Frt 2 japanese chin,en är 9 i sommar och den andra är snart 7.
mopsen är 2:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Presentation


Hjärtligt välkommen till mig!
Copyright på mina bilder!
Don't touch my site

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder

foton

Foton

vänner


Ovido - Quiz & Flashcards