Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Sol idag och njuter

Av tulipaner - 3 oktober 2013 15:52

 

Tänk vad bra man kan gömma sig bakom höga perenner!

Imorgon ska jag på bronkoskopi,då tittar dom in i lungan med sån mikrofiber slang eller vad man ska kalla det för.dom går in genom näsan och svalget sen lungan.det tar bara 15-20 minuter.så jag hoppas det går okay!  

Mitt hjärt träd ett litet här och där.Gillar hjärtan,har alltid gjort:)  

Finns små blommor som kämpar på,men det ju sol nu så dom trivs.Dahliorna frös så rötterna är upp tagna ,vad fort det går hörni.  

En liten flicka i skogen igår,det skönt och låta dom få hoppa över kvistar och grenar ,så skönt dom sov sen:)

Nu önskar jag alla en jätte fin helg! och var rädd om er<3

 
 
primrose

primrose

3 oktober 2013 19:12

Lycka Till imorron! Håller tummen!
Ha ha såg inte katten först ,-)
Hjärtan tycker jag om, speciellt naturens egna hjärtan, fast alla hjärtan är fina ,-))
Kul för hundarna med skogsprommis, rena gympapasset ,-)
Klättra hoppa, hålla balansen, jättekul.
Så fort det blev kallt!
Fryser, mest inomhus!!
Ha en Skön Helg!
Tänker på dig imorron!
KRAM KRAM Primrose

http://enrosafluga.blogspot.com

tulipaner

6 oktober 2013 23:32

Tack gulle dig

 
Ingen bild

Lynx63

4 oktober 2013 00:54

Ett litet hjärta så rött
Med en blomma så sött
Fåglar som kvittrar
Att hösten är här
Kom vi flyger
För här ska ätas bär

Trevlig helg tösen

Ps Jag tror att alla damerna vill åka med och jag tror att vi får hyra en minibuss då. *FLINAR* Vi lackar den full med blommor, hjärtan, love and peace Ds

tulipaner

6 oktober 2013 23:40

men det ordnar vi galant,en mini buss bli super!
så fin dikt

 
skogsfen

skogsfen

4 oktober 2013 09:47

Tänker på dig idag, hoppas allt går bra...styrkekramar från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

tulipaner

6 oktober 2013 23:40

Tack snälla ,det värmer när folk där ute önskar en lycka till

 
Spanaren

Spanaren

5 oktober 2013 10:39

Så fina hjärtan ... vill-ha-tarmen vaknade *ler*
Hur gick det med din undersökning som inte alls lät så trevlig?
Fina foton!
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

6 oktober 2013 23:39

det gick riktigt bra!
och glömde skrivva att det var en fin dikt på din blogg:)

 
Spanaren

Spanaren

7 oktober 2013 07:28

Bra och tack!
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

tulipaner

10 oktober 2013 15:30

så lite så

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tulipaner - 6 maj 2015 11:04

  Våren är här!Älskar när vatten och sol gör sitt eget mästerverk,helt underbart!   har allt möjligt som man ska göra och inte göra,och hittar på saker. nu ska det ialla fall byggas ett orangeri,som egentligen var förra årets mening,men det h...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:57

En positiv uppfattning om oss själva och vårt åldrande ökar livslängden med mer än sju år.   var positiv -lev längre! ...

Av tulipaner - 3 april 2015 11:18

Har lyckats koma upp och gå i ett bra tempo med hundarna och börjar kä'nna mig trött får feber ,det har alla i princip här i kring,den ena efter den andra äter penecelin.nåja,febern ger sig inte ringer efter 5 :e dan,och får en tid till en läkare som...

Av tulipaner - 22 februari 2015 11:51

  en mops med mycket hjärna och mycket spring i bena :)   Äntligen har vi fått skoter spår som bär,men frågan är hur länge när det så mycket plusgrader ,men idag har vi minus gradigt så jag hoppas vi får behålla det ett tag och njuta av just d...

Av tulipaner - 25 januari 2015 14:19

Vi har fått mer snö,och det känns skönt,gillar snön och väntar på att skotrarna sk köra upp fina spår så man kan gå på dom!         vår isväg är öppnad ,inte helt men halvt i alla fall,det en lycka för mig ,jag älskar och gå där,det som en frihet jag...

Ovido - Quiz & Flashcards